Visual Basic 3 disk 1
Fra : Karsten Madsen

Dato : 01-03-02 18:39

Hej

Efter lang tid fravær fra VB, er jeg begyndt igen - eller rettere ville
begynde igen, men til min skræk ser jeg at min disk 1 er itu og jeg kan ikke
installere den på min pc.

Er der en venlig sjæl som har den og vil sende den til mig (kun disk 1)

--

/karsten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 01-03-02 23:47

Hej igen

Jeg har fundet ud af det - jeg klarede det med norton diskdoktor