ynglingsmusik/gruppe
Fra : KO

Dato : 01-03-02 18:15

Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Mine må for tiden være (ikke i numreorden):
Eric Clapton - You Look Wonderfull Tonight
Lighthouse Family - High
Saybia - The Second You Sleep
Queen - I Want Too Break Free
REM - Bittersweet Me
Elton John - Can You Feel The Love Tonight
Beastie Boys - Fight For You Right
Gigi D'agostino - Lamour Toujours
Enya - Only Time
Moby - Children

Grupper/bands:
Queen
REM
U2
Enigma
Brayan Adams
Elton John
DAD
Enya
Phil Collins
Nana

Pyhaa, dette var bare af ren nysgerrighed, men det er sku' svært udvælge 10
numre!!! Hvad med jer, kan i udvælge 10 numre som jeres favoritter? Hvad med
grupper/bands?

Fra : O.Dee

Dato : 01-03-02 18:45

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?
>

> Ministry-N.W.O
Einsturzende Neubauten-Blume
Cobalt 60-That Day
Nine Inch Nails-Wish
Lard-Forkboy
Marylin Manson-Disposable teens
Sepultura-Roots
Frontline Assembly-Don't Trust Anyone
> Add N To (X)-The Regent is Dead
Bleeder-Jeg Skal Dø Ved Arre Sø

Bedst bands:

Ministry
Einsturzende Neubauten
Cobalt 60
Sort Sol(på baggrund af deres tidligere værker)
Dead Kennedys
Angry Samoans
Unveiled
Human Soup
Spiritualized
Cobalt 60

For lige at få nogle alternativer med.

O.Dee

Fra : Invader Zim

Dato : 01-03-02 19:51

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

en "i øjeblikket"-type liste fra mig.
ingen orden på sangene eller grupperne

Skinny Puppy - Mirror Saw
Snog - Headsand
Amon Tobin - Reanimator
Download - Base Metal
Das Ich - Kain und Abel
Merzbow - Mirage
The Dillinger Escape Plan - Underneath The Running Board
Kalte Farben - Again
Tomahawk - God Hates A Coward
Massive Attack - Sly

> Grupper/bands:

Mike Patton og alle hans mange bands haha
Skinny Puppy (og medlemmernes mange projekter)
Ministry (og alle Jourgensens mange projekter)
Jello Biafra/Dead Kennedys/Lard
Merzbow
Amon Tobin
They Might Be Giants
Das Ich
The Dillinger Escape Plan
Massive Attack

.... der er alt for mange kunstnere og sange jeg simpelthen elsker til at
jeg kan lave en top ti liste hehe

-Invader Zim

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 01-03-02 20:04

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Denne uge:

Tom Waits - Singapore
Nick Cave - Loverman
Van Morrison - Tupelo Honey
Jeff Buckley - Lover, You Should Have Come Over
Hawksley Workman - I'm Jealous Of Your Cigarette
Einstürzende Neubauten - Bili Rubin
Chris Bye - What I Said
Chuck E. Weiss - Anthem For Old Souls
Nekromantix - Who Killed The Cheerleader
Lovage - Stroker Ace

> Grupper/bands:

Tom Waits
Elvis Costello
Nick Cave
Jeff Buckley
Einstürzende Neubauten
Hawksley Workman
Arthur H
Chuck E. Weiss
Nekromantix
311

Jacob

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-03-02 20:10

KO wrote:

> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Klip

Jeg har ingen interesse i grupper med medlemmer på 17 år og deromkring.
Hvis det er det du mener.?

Hvis du ikke fangede hvad jeg _egentlig_ mener, så spørg i dk.kultur.sprog.
(Mht. overskriften)
Der ved man det helt sikkert.!

Mvh. Jørgen
--
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Invader Zim

Dato : 01-03-02 21:05

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message

> [...]
> Hvis det er det du mener.?
>
> Hvis du ikke fangede hvad jeg _egentlig_ mener, så spørg i

så så, nu ikke flabet haha

-Invader Zim

Fra : Astrid

Dato : 02-03-02 12:25

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis det er det du mener.?
>
> Hvis du ikke fangede hvad jeg _egentlig_ mener, så spørg i

Det kan da være han faktisk mener yngling som i "at yngle".

Min yndlings-ynglingsmusik må således være Ravel's Bolero.

/astrid

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-03-02 20:16

KO <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c7fb709$0$46160$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

BEDSTE NUMRE:
Så tager vi cyklerne frem (Mads Nørregård)
Tralalala Suzi (???)
Den gule flyver (Bjørn Og Okay)
Pretty Belinda (???)
Sømanden og stjernen (Kim Og Hallo)
Blueberry Hill (Fats Domino)
Do you speak english (Keld Og Donkeys)
All shock up (Elvis Presley)
Lille fregnede Louise (Johny Reymer)
Jambalaya (Loretta Lyn)

BEDSTE GRUPPER (Skråstreg) SANGERE:
Kim Og Hallo
Elvis Presley
Blue Hawai
The Young Ones
Kandis
The Aligators
Loretta Lyn
På Slaget Tolv "Efter det nylige stilskifte til rock`n`roll"
Heidi Hauge
Leif Kerstein And Winchesters

Hilsen musikexperten

Fra : Max

Dato : 01-03-02 20:27

Hej Åge

> BEDSTE GRUPPER (Skråstreg) SANGERE:

> Hilsen musikexperten

Hvordan kan experten udelade Jim Reeves ?

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-03-02 23:01

Max <max_jens@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5ol1f$sit$1@sunsite.dk...
> Hej Åge

> Hvordan kan experten udelade Jim Reeves ?
>
> Mvh Max
____________

Det kan du da have ret i. Jeg kan kun sige ups.

Fra : mivser@worldonline.d~

Dato : 01-03-02 20:53

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Fra 1 til 9:
Joe Satriani - Always with me, always with you
10:
Linkin park - In the end
/
Satriani
Steve Vai
Nickelback
Poul Krebs
Linkin park
Celine Dion
Mozart
Frank Sinatra
Stu Hamm
Frank Zappa

Mvh/ Michael

Fra : Enzo

Dato : 01-03-02 21:20

Bare en øjeblikkelig Top-6 i aldeles tilfældig rækkefølge...:

Therion: -Ginunggagap
Therion: -Schwarzalbenheim
Tristania: -Tender trip on earth
The sins of thy beloved: -Until the dark
Under byen: -Puma
The Pixies: -Here comes your man

Fra : Flemming

Dato : 01-03-02 22:37

> "KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Numre:

Gry - Princess Crocodile
Boy George - You are the deal
Varius manx - Vale of tears
DAD - Sleeping my day away
Christian - Tro på din virkelighed
George Michael - Freeek
Michael Jackson - Break of Dawn
Blind Guardian - Bright eyes
Deine lakaien - Love me to the end
Madonna - Runaway lover

Grupper/artister

Boy George/Culture Club
Gry
Michael Jackson
Madonna
Søs Fenger
Peter Frødin
DAD
Gry Johansen
REM
Pet shops boys

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -

Fra : Michelle

Dato : 01-03-02 22:00

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Bedste Numre:
Pet Shop Boys - This Must Be The Place.../Being Boring
Suede - My Dark Star/Trash
Mew - Mica/ I Should Have Been A Tsin Tsi (For You)
Orbital - Halcyon + On + On
Kliche - Bravo Charlie
New Order - Broken Promise
The Cure - Disintegration/Just Like Heaven
OMD - Enola Gay
Oasis - Listen Up
Mercury Rev - Tonite It Shows

Bedste Grupper:
Pet Shop Boys
Suede
Kliche
Oasis
Depeche Mode
Orbital
Underworld
Erasure
New Order/Electronic
Gangway

Fra : Electraum.com

Dato : 02-03-02 09:13

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Min top 10 over numre:
1. Adam F - Music In My Mind
2. Daft Punk - Digital Love
3. Unkle - Lonely Soul
4. Future3 - Frisk
5. Dub Tractor - Pull Dub
6. Wunder - Brazil
7. Hausmeister - Tifft
8. Jeff Buckley - Grace
9. Fizzarum - Phut Of Flex
10. Pole - Fahren

Iøvrigt har jeg min album-top25 stående her:
http://www.clausjungersen.dk/musik.htm
Den skulle sådan nogenlunde svare til min gruppe-top25.

--- --- ---
/Claus Jungersen
www.electraum.com - 11 free mp3's with electronic music
www.clausjungersen.dk - personal site, with my own music

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-03-02 13:30

Numre:

D:A:D - Tjah, vel dem alle sammen.
Metallica - Master Of Puppets
Aerosmith - Janie's got a gun
Manic Street Preachers - A Design for life
U2 - Pride
Red Hot Chili Peppers - Otherside
Nirvana - Smells Like Teen Spirit (+ resten af kataloget)
Toto - I'll be over you
Gasolin - Masser af succes
Bruce Springsteen - Racing in the streets (live version)

Grupper/solister
Metallica
D:A:D
Aerosmith
Joe Satriani
Deep Purple
U2
Red Hot Chili Peppers
Nirvana (De holder endnu)
Toto
Bruce Springsteen

Plus:
Pink Floyd
Travis
Saybia
Pretty Maids
Thin Lizzy
Elvis Presley
Iron Maiden
Gasolin'
AC/DC
R.E.M.
Queen
Eric Clapton
Van Halen
Psyched Up Janis

....Og man kunne jo blive ved

/Martin Helbo

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 02-03-02 17:35

uden rækkefølge

Gode sange

Paus: Fotografi
Stereolab: Refractions in the Plastic Pulse (Autechre feebate mix)
Port Friendly: I'm an Escapist
Proem: Pretty Song for Alyssa
Peaches: Hot Pink Hot Sex (med Gonzales)
Eggstone: Mizu
Motorpsycho: Vortex Surfer (nok et af de bedste numre. Overhovedet!)
Brothomstates: Brothomstates vs. Bill Yard
India Arie: Vidéo
Kings of Convenience: Little Kids

....og bliver jeg altså nødt til at snige 11 med:

Pelding: It's more fun to Compute!

Gode orkestre/folk

Motorpsycho
Radiohead
Port Friendly
Boards of Canada
Proem
Muse
John Mayer
Kings of Convenience
Malk de Koijn
Lackluster

hilsner,
Mads

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-03-02 18:57

On Fri, 1 Mar 2002 18:14:51 +0100, "KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Lige nu lytter jeg rigtig meget til Dave Matthews Band. Jeg er
voldsomt imponeret over den teknik og kreativitet, som Carter Beauford
præsterer bag trommerne.

Derudover lytter jeg nu en del til den såkaldte "nu-rock" hvor jeg
næsten altid, af en eller anden grund, springer over radiohits.

Ellers har jeg alle dage være glad for Sting og TOTO, samt en masse
singer-songwritermusik.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Morten Poulsen

Dato : 02-03-02 21:17

Nååårrhhh ja... Man skal jo starte et eller andet sted - dette er min første
post i gruppen, men jeg har været med på en kigger et stykke tid.
Men de bands/solister der får mest tid i min cd-afspiller er :
- Duran duran
- John Taylor (solo fra duran)
- Aerosmith
- DLR-band (David Lee Roth)
- Oasis

Og det er vist egentlig dem jeg har hørt se sidste 14 dage...

Morten

Fra : -A

Dato : 03-03-02 00:33

DenFri, 1 Mar 2002 18:14:51 +0100, kundgjorde:

>Hej. Hvad er jeres bud på en top ti over numre/grupper?

Okay, here it goes:

1. Sator
2. Mercenary - som har en ny plade - "Everblack" på gaden 11/03
3. Annihilator
4. Lipid
5. Nebular Moon
6. Storm
7. Brutal Truth
8. Dream Theater
9. Entombed
10. Aeternus

1. Lipid - God We Have Slain
2. Annihilator - I for an Eye
3. Sator - We're right, you're wrong
4. S.O.D - March of The S.O.D
5. Metallica - For Whom the Bells Toll
6. Diamond Head - Am I Evil?
7. King Diamond - Abigail
8. Accept - Fast as a Shark
9. Thin Lizzy - Cold Sweat
10. Metal Church - Metalchurch

Helt klart musik i den tungeste ende af rockskalaen, men det er der det rykker
allermest

- Andreas
--
Med Venlig Hilsen