USB-kort driver til OS 8.5
Fra : Erik Thau-Knudsen

Dato : 01-03-02 18:03

Jeg har lige købt et Macally PCI-USB kort til min PowerMacintosh 8600.
Jeg kører med Mac OS 8.5 og vil gerne vedblive dermed. Nu skal jeg have
en driver til den -- den skulle hedde USB Card Support 1.2 og fås fra
Apples hjemsted. Problemet er bare, at Apple ikke længere understøtter
USB-kort til versioner af styresystemet så lave som 8.5. Eneste version
er 1.4.1 af USB Card Support. Er der nogen af jer i dette forum, som har
denne driver liggende?

Hilsen

Erik Thau-Knudsen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 01-03-02 18:33

In article <3C7FB42A.910953F6@mac.com>,
Erik Thau-Knudsen <erik_thau_knudsen@mac.com> wrote:

> [...]
> USB-kort til versioner af styresystemet så lave som 8.5. Eneste version
> er 1.4.1 af USB Card Support. Er der nogen af jer i dette forum, som har

<http://download.info.apple.com/Apple_Support_Area/Apple_Software_Updates
/English-North_American/Macintosh/USB_Updates/>

eller det dirkte:

<http://download.info.apple.com/Apple_Support_Area/Apple_Software_Updates
/English-North_American/Macintosh/USB_Updates/USB_Card_Support_1.2.smi.bi
n>

google er din ven