Erfaring med husvandværk ?
Fra : Kim

Dato : 01-03-02 15:55

Jeg vil investere i et "husvandværk" til at pumpe vand til mit toilet og
vaskemaskine.
Men de kan jo fås i en del udgaver, lige fra ca. 700,- til omkring 2000,-.
Hvad skal man købe, er de billige gode og holdbare nok, eller skal
man op i "DeLuxe"-udgaven fra Gardena til ca. 2000,-kr ?

Mvh, Kim
kimspur@image.dk

Fra : Børge Rossen

Dato : 09-03-02 23:07

Kim <kimspur@Nej.Tak.image.dk> skrev:
> [...]
> Hvad skal man købe, er de billige gode og holdbare nok, eller skal
> man op i "DeLuxe"-udgaven fra Gardena til ca. 2000,-kr ?

Hej KIM
Du kan vel nok bruge deluxe - udgaven, ved brug udefra, men de billige
er sikker også i orden, blot der er automatisk start og sluk på dem,
men hvis den skal stå udenfor ruster de sikkert, jeg har selv en
deluxe udgave til min havevanding.

Mvh, Børge

Fra : Alladin

Dato : 11-03-02 09:49

Pas på med at købe de billige. Jeg selv har købt et i jem &fix pris 799kr.
men alt tilbehøret mangler, sugeslange,kontraventil,div. studser filter. Så
prisen for mit er efterhånden det samme som et dyrt.
Vandværket virker fint, men undersøg hvad der følger med, stumperne er pi...
dyre.

<3c8a8773$0$87639$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...