Dele kalender i outlook 2000/Win 98
Fra : Mogens B. Helmer

Dato : 01-03-02 15:17

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette ?

mvh
Mogens

mbhelmer@post1.tele.dk

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 02-03-02 12:26

Er det fra to pcer eller fra to profiler, måske med exchangeserver? Der en
mange muligheder, så lidt flere oplysninger, men her er basis: I
serviceprogrammer peges på den samme kalender( ligger i en pst-fil) fra
begge.
mvh
Torben

Fra : Mogens B. Helmer

Dato : 04-03-02 10:24

Hej Torben,
Jeg ønsker at bruge en fælles PST-fil i et win´98-netværk. Kan det
overhovedet lade sig gøre uden at have exchanger server installeret ?
mvh
Mogens