Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
program ligesom TV-tool.
Fra : Nano**

Dato : 01-03-02 14:59

Jeg har installeret 'TV-Tool' på min computer, men programmet understøtter
ikke mit grafikkort som er et 'Savage S3' grafikkort.
Mit spørgsmål er så:

Findes der evt. et andet program som minder om TV-Tool(med omprogrammering
fra S-VHS til VHS), som understøtter mit grafikkort??
--
Nano**
ICQ#123531873

Fra : Lars

Dato : 01-03-02 20:19

Prøv ZOOMplayer :))

Fra : Nano**

Dato : 01-03-02 23:51

"Lars" <BOoH@it.dk> skrev
> Prøv ZOOMplayer :))

har kigget rundt omkring kan ikke finde det. Hvor findes det?

Fra : Lars

Dato : 02-03-02 08:38

http://www.freenet.de/freenet/computer/software/multimedia/zoom_player/