Manglende grafik på knapper og banner ved ~
Fra : Heine Bang

Dato : 01-03-02 14:34

Hej derude, håber der er nogen der kan hjælpe.

Siden www.asb.dk/regn/per_nikolaj_pers er sat op ved brug af et
tema i frontpage. Derfor er knapper i kontrolpanelet + sidens
overskriftsbanner automatiks genereret. Det hele ser fint ud i
preview i browser, men når siden er udgivet vises selve
grafikkken får knapperne og banneret ikke - Hvorfor. Selve
teksten på knapper+banner vises og linksene i knapperne virker
også ganske fint - det er ganske simpelt den anvendte grafik fra
FP temaet der ikke vises Why? Alt andet grafik, billeder etc.
vises fint.

Håber der er en derude der kan hjælpe mig.

VH Heine

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-02 16:57

Fri, 1 Mar 2002 13:34:08 +0000 (UTC), skrev Heine Bang
<hekb@asb.dk>:

>Det hele ser fint ud i
>preview i browser, men når siden er udgivet vises selve
>grafikkken får knapperne og banneret ikke - Hvorfor

Tilsyneladende har du ikke fået uploadet det hele, prøv at
uploade igen.

Knappen med home findes og det kan kontrolleres på stien
<http://hdc6.hha.dk/regn/per_nikolaj_pers/_derived/home_cmp_corporat010_gbtn.gif>

<http://hdc6.hha.dk/regn/per_nikolaj_pers/_derived/toc.htm_cmp_corporat010_gbtn.gif>
findes derimod ikke på serveren.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Heine Bang

Dato : 03-03-02 21:34

Tak for dit svar Knud Gert Ellentoft,

Grafikken findes ganske rigtigt ikke på domænet, men istedet på en automatisk genereret
temporary FP-folder på c-drevet. Problemet er at det er et tema der bruges og at FP så
opretter en en folder uden for webstedets folder hvor grafikken til knaperne hentes
fra. Jeg kan selvfølgelig flytte mappen med knap grafikken over i webstedets folder og
også udgive den, men problemet er at jeg ikke kan ændre stierne hvorfra FP henter
grafiken da det er en atomatisk genreret kode(og dermed en skjult kode) pga. at det en
del af temaet.

Har du et forslag?

Heine

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-03-02 23:18

Sun, 3 Mar 2002 20:33:55 +0000 (UTC), skrev Heine Bang
<hekb@asb.dk>:

> [...]
>grafiken da det er en atomatisk genreret kode(og dermed en skjult kode) pga. at det en

Jeg kender ikke FP særlig godt, så det må en anden svare på.

Jeg ved ikke, hvordan temaerne fungerer, men det lyder da
mærkeligt at FP ikke selv skulle sørge for at de bliver uploaded.

Bruger du FP til at uploade med?