ny på usenet
Fra : Anne

Dato : 01-03-02 14:11

davs allesammen

Synes bare lige I skal vide, at jeg kigger lidt over skulderen på jer
i disse dage. Lige pludselig melder jeg mig måske oven i købet i
debatten - hvem ved
Har allerede fået flere informationer herfra, end jeg har fået
tidligere i hele mit 45-årige liv...*G*...

See you..

Athene

Fra : Tomas O.

Dato : 01-03-02 14:13

Anne skrev:

> [...]
> måske oven i købet i debatten - hvem ved
> Har allerede fået flere informationer herfra, end jeg har
> fået tidligere i hele mit 45-årige liv...*G*...

Hej og velkommen til den mest omtalte gruppe på usenet *G*

Vi ser frem til at høre mere fra dig.

Hilsen
Tomas O.
FUT dk.snak.snik (FUT=follow up to = opfølgning til, betyder at
svar på dette indlæg kommer i dk.snak.snik, da hygesnak som regel
foregår derovre)

Fra : Anne

Dato : 02-03-02 12:33

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:<Xns91C490D2882AEvampyre@teledanmark.dk>...

> Hej og velkommen til den mest omtalte gruppe på usenet *G*

Hej Tomas - tak for det..

> Vi ser frem til at høre mere fra dig.

Også tak for DET. Lad os nu se, hvad jeg kan bidrage med. Er imponeret
over kreativiteten herinde..*G*

> Hilsen
> Tomas O.

Hilsen

Anne

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 11:35

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 11:35

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 11:35

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 11:35

Fra : N/A

Dato : 02-03-02 11:35

Fra : Tomas O.

Dato : 02-03-02 11:35

Ghita skrev:

> Han er smed og jeg ved da at munden ikke
> står stille mellem ham og kollegerne, og det er også fint nok
> for mig. Men nogle af de ting han kommer hjem og fortæller
> kollegerne har sagt, kan da godt få mig til at krumme tæer.
> Jeg ved at de koner/kærester det omhandler ville få et anfald
> hvis de vidste hvad der var blevet sagt for det er ikke alt
> sammen lige pænt !

Se det er en ting der altid har undret mig med andre mænd. At de
næsten altid omtaler deres bedre halvdel ret så grimt og med
øgenavne når de er sammen med andre mænd.

Hvordan kan det være de har så svært ved at tale pænt om deres
koner/kærester? Er det fordi man så ikke er sej og oser af
mandehørm?

Hilsen
Tomas O.
Jeg poster lige det her i DSS da det jo er lidt interessant

Fra : Henning

Dato : 01-03-02 16:03

"Anne" <enehta@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> davs allesammen

Hej "Gudinde" (Pallas) Athene

> Synes bare lige I skal vide, at jeg kigger lidt over skulderen på jer
> i disse dage. Lige pludselig melder jeg mig måske oven i købet i
> debatten - hvem ved

Og du er ikke skræmt fra vid og sans *G*

> Har allerede fået flere informationer herfra, end jeg har fået
> tidligere i hele mit 45-årige liv...*G*...

Yark? Du har godt nok ikke oplevet meget hva`r? *GGG*

Men hvad synes du er det mest spændende at diskutere om
lige i øjeblikket?
Kom med et tænkt/teoretisk indlæg, der viser hvad du kunne tænke
dig at der blev debatteret/diskuteret og din holdning til begrebet *GGG*

> See you..
>
> Athene

Krigsgudinde
S/M -Domina?

MVH
Henning

Fra : Anne

Dato : 02-03-02 12:31

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message news:<3c7f9832$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "Anne" <enehta@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej "Gudinde" (Pallas) Athene

Hej Henning

> Og du er ikke skræmt fra vid og sans *G*

JOW - jeg er sgi!!

> Yark? Du har godt nok ikke oplevet meget hva`r? *GGG*

naaiii - har levet en dejlig, tryg og beskyttet tilværelse *G* gift
med den mand, som jeg forelskede mig i som 16-årig.. såeee...

> [...]
> Kom med et tænkt/teoretisk indlæg, der viser hvad du kunne tænke
> dig at der blev debatteret/diskuteret og din holdning til begrebet *GGG*

Har fulgt debatten omkring utroskab, der udsprang fra "hotel til
hyrdetime" meget tæt. Min holdning til emnet bør jeg vel næsten skrive
der. Men lad mig da bare sige: Jeps - jeg har været ualmindelig dum...
en enkelt gang..

Andre emner?? mjaaee... jeg tænker lidt..*S*

yeah - I'll be back..*S*

> Krigsgudinde
> S/M -Domina?

jøsses... naaiiii.... er til vanillesex.. og måskeeee.... en blid
fastholdelse - altså.. JEG skal fastholdes..*G*

Jeg er bare ret temperamentsfuld...*G*.. deraf Athene...

> MVH
> Henning

mvh

Athene

Fra : Henning

Dato : 02-03-02 21:00

> "Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

Hej Athene

> JOW - jeg er sgi!!

Du har en god indgangsvinkel, så du bliver
helt sikkert vel modtaget i gruppen, ellers
må du sladre til Knud eller mig *S*

> naaiii - har levet en dejlig, tryg og beskyttet tilværelse *G* gift
> med den mand, som jeg forelskede mig i som 16-årig.. såeee...

Wauuuv! Det må jeg sige, 30 år det er virkelig flot, det burde give
adskellige troen på kærlighed tilbage
Jeg har kun kendt min kone siden 78/79, så jeg har ikke så lidt at
skulle leve op til *G*

> [...]
> hyrdetime" meget tæt. Min holdning til emnet bør jeg vel næsten skrive
> der. Men lad mig da bare sige: Jeps - jeg har været ualmindelig dum...

Ups, noget der dukker op i forholdet i ny og næ? Eller er det
et reelt overstået kapittel for jer begge?
Og hvordan klarede i at gennemleve det?
Og hvad var årsagen til du dummede dig? krise i forholdet?
Eller slet og ret tankeløshed? revet med af en stemning?

(der er ingen svar tvang) *S*

> jøsses... naaiiii.... er til vanillesex.. og måskeeee.... en blid
> fastholdelse - altså.. JEG skal fastholdes..*G*

Det er ikke vanille, det er nuggasex

Ja der er mange kvinder der kan lide at blive holdt om
håndleddene, holdt let fast i nakken, eller om halsen, (tænker
sommetider på, at hvis nogen udenforstående, tilfældigt
kom og overraskede os, ville de kunne tro, at der var tale om
måske kvælningforsøg)

> Jeg er bare ret temperamentsfuld...*G*.. deraf Athene...

Temperament er ikke det værste at have *G*

MVH
Henning