Foto
IBM760 5420
Teil 3020
4x4 formatet / 127 film?
Fra : Frank Petersen

Dato : 01-03-02 13:26

Hej, derude i photo-space, er jeg den eneste, der er tilbage, som engang
imellem bruger 4x4 formatet (altså 127 film)?

Send en kommentar eller email direkte til

frank

frank@frankwp.dk
www.frankwp.dk

Fra : Thomas Heide Clausen

Dato : 02-03-02 12:43

Fra : Frank Petersen

Dato : 02-03-02 22:28

Hej Thomas,

Jeg er først og fremmest interesseret i folk, der stadig bruger formatet
4x4.
Filmene - 127 - er i handelen i Tyskland, jeg har lige selv købt et
større parti 100 ASA sort/hvid film.

Hvis nogle mangler, kan de købe 10 eller 20 stk. af mig for 15,- kr. pr.
stk.

Men er der der stadig brugere, og hvilke kameraer bruger I?

Hilsen fra frank

frank@frankwp.dk
www.frankwp.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 07-03-02 11:13

On Fri, 1 Mar 2002 12:26:24 +0000 (UTC), "Frank Petersen"
<frank@frankwp.dk> wrote:

> Hej, derude i photo-space, er jeg den eneste, der er tilbage, som engang
> imellem bruger 4x4 formatet (altså 127 film)?
>
> Send en kommentar eller email direkte til

Nu ved du sikkert det meste, men der er lidt info om formatet på
<http://www.frugalphotographer.com/cat02.htm>
Henrik Münster
Esbjerg