Ansvar - kvittering
Fra : Christian Andersen

Dato : 01-03-02 12:21

Hej NG

Jeg fik ødelagt mit digitalkamera og efter noget tovtrækkeri med
forsikringen, der valgte det et godtgøre med et nyt tilsvarende kamera. Det
får de så fremsendt af en distributør med Pakketrans. Jeg venter og venter
og der kommer ikke nogen pakke. Jeg kontakter forsikringen og de siger at
transportfirmaet påstår at det er udleveret den 16.02 (lørdag) og at der er
kvitteret herfor.

Jeg beder dem fremsende den kvittering pr. fax og kan blot bekræfte at det
ikke er min underskrift.
De kontakter herefter transportfirmaet der fastholder at det er udleveret
til mig og derfor vil man ikke gøre mere ved det.

Jeg er lidt chockeret, det er vel ikke mit ansvar hvordan deres
transportfirma udleverer tingene.
Jeg har bedt dem anmelde sagen til politiet, men har indtil dato ikke hørt
nærmere.

Hvordan står jeg rent juridisk ?

Mvh
Christian