M1 Sportec på tilbud
Fra : albert

Dato : 01-03-02 11:57

Fik brev fra G. Wilhelmsen (ham ved Flensborg)

180/55 + 120/70 = 1984 kr

Han tager så vidt huskes 80kr for montering, såfremt man selv lige hilver
hjulene af...

mvh Albert
Der snarest skal have nye dæk

Fra : Armand

Dato : 01-03-02 14:39

albert <albert@DONT.SPAM.ME> skrev i en
> Fik brev fra G. Wilhelmsen (ham ved Flensborg)

Det samme hér!

> 180/55 + 120/70 = 1984 kr

Jeg hæftede mig mest ved: Montagestander á 350,- kr!
(Morten D!)

--
Armand.

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-03-02 04:20

> Jeg hæftede mig mest ved: Montagestander á 350,- kr!
> (Morten D!)
>
> --
> Armand.

Er det den dersens MC-pitstop-donkraft-agtige dims?

Mvh
Freddy

Fra : Kenneth T

Dato : 02-03-02 14:02

> Er det den dersens MC-pitstop-donkraft-agtige dims?

Ja

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Armand

Dato : 02-03-02 17:58

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en
> Er det den dersens MC-pitstop-donkraft-agtige dims?

War doch nicht abgebildet - Aber ganz sicher die!

--
Armand.