Ambi-bike.de - Leveringstid...
Fra : Steffler

Dato : 01-03-02 10:04

Hejsa..

Er der nogen der har erfaring med Ambi-bike.de og leveringstid ?.
Fandt ud af at mine klodser foran er ved at være ret meget væk...

Eller er der andre steder i dyskland der er hurtigere ?...

Mvh

/S

Well, a bloke needs a hobby, I always say. And hey, in this big
old world there's always plenty of dung out there to be collected;
after all, I hear the Ducati factory is working longer shifts now.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 01-03-02 17:34

"Steffler" <steffen.hansen@dba.dk> wrote in message
> [...]
> Fandt ud af at mine klodser foran er ved at være ret meget væk...
>
> Eller er der andre steder i dyskland der er hurtigere ?...

Nu skriver du ikke lige hvilken maskine det er til, men det ser ud til at
www.louis.de er ved at sælge ud af deres lager af Vesrah klodser, de bliver
i hvertfald solgt meget billigt. Og det tager typisk 3-5 arbejdsdage fra du
bestiller til det kommer de gange jeg har handlet hos louis.
Lige nu venter jeg på en kæde som de også havde på tilbud.

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Steffler

Dato : 01-03-02 19:07

"Henrik B. Larsen" <hbl@stubnet.dk> wrote in message

> [...]
> bestiller til det kommer de gange jeg har handlet hos louis.
> Lige nu venter jeg på en kæde som de også havde på tilbud.

Men det endte alligevel med at jeg bestilte hos Louis

/S