Hvad får man, hvis Hvad får man, hvis man ~
Fra : Moller

Dato : 01-03-02 09:05

En Yamahahahaha!

VH

Moller

P.S. Sorry, men den var nu sød :)

Fra : Morten Juel

Dato : 01-03-02 12:19

> P.S. Sorry, men den var nu sød :)
hehe moller dit fjols )

Mvh
Morten

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-03-02 23:24

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3c7f6376$0$201$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> > P.S. Sorry, men den var nu sød :)
> hehe moller dit fjols )
>
> Mvh
> Morten

Hmm, spore man en smule misundelse fra en hvis Yamahahaha ikke kan køre...
endnu!!

mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250.... der spinder.. og har en Yushimura liggende på hylden...
damn.. skal spare sammen til en rulning!

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-02 23:27

"> mvh Tommy Fer
> Suzuki GSXR250.... der spinder.. og har en Yushimura liggende på hylden...
> damn.. skal spare sammen til en rulning!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

--
MVH

Jon Larsen
Gixxer 250
Odense
Kommer du imorgen ??? ( d. 1/3 ???? )

Så ka du høre min model med Laser potte på

Fra : JSM

Dato : 01-03-02 20:40

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> En Yamahahahaha!

Honda kæft den var plat.

/jesper

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-03-02 23:29

On Fri, 1 Mar 2002 09:05:18 +0100, "Moller" <news@molnit.com> wrote:

>En Yamahahahaha!

Og hvad så hvis du krydser Kaj og Andrea?

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

!
!
!
!
!

!
!
!
!
!
!!

!!
!
!

!!
!

!
!

Fuglefrø )))))))))

(fra børnenes verden)

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-02 23:40

> Og hvad så hvis du krydser Kaj og Andrea?
>
> Fuglefrø )))))))))
>
> (fra børnenes verden)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Steen ....
Man bliver vel aldrig FOR voksen ???

--
MVH

Jon Larsen ( som aldrig bliver voksen )
Gixxer 250 (Som heller aldrig blive voksen
Odense

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-03-02 23:55

On Fri, 1 Mar 2002 23:39:39 +0100, "Jon larsen" <uyu> wrote:

>Steen ....
>Man bliver vel aldrig FOR voksen ???

NIX --- og så er det itte løvn.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : JSM

Dato : 02-03-02 00:43

> NIX --- og så er det itte løvn.
>
> Steen Gruby
> Suzuki XN85 Turbo
> Yamaha XS500
> Ducati Paso 750
> oz9zi@(no.spam)gruby.dk
> www.gruby.dk

Forskellen på drenge og mænd er prisen på deres legetøj

/Jesper

Fra : Armand

Dato : 02-03-02 01:34

JSM <sevelsted@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> Forskellen på drenge og mænd er prisen på deres legetøj

Dét er en af dem vi alle kender: Men den er bedst på originalsproget:
"The difference between men and boys, is the price (/size?) of their
toys!"
(Doris Day (?)) !

--
Armand.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 02-03-02 11:25

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en > Dét er en af dem vi
alle kender: Men den er bedst på originalsproget:
> "The difference between men and boys, is the price (/size?) of their
> toys!"
> (Doris Day (?)) !

Muligvis, men i hvert fald Alan Jackson (så vidt jeg husker, CMT kører jo
ikke mere)
"The only difference between men and boys
is the size of their feet - and the price of their toys

S.