turbo og rigeligt med hk'er
Fra : Bo Thomsen

Dato : 01-03-02 00:06

hvaa mads var det ik dig der ville montere en
12'er i stellet, måske også med en mølle?
http://www.mc-xpress.com/
lover 280 hk efter montering af deres kit på
en zx12r kawazaki sådan ca.110 hk mere end
standard mon ikk det skulle være nok
)
bo thomsen

Fra : Mads Lund

Dato : 01-03-02 10:08

> [...]
> http://www.mc-xpress.com/
> lover 280 hk efter montering af deres kit på
> en zx12r kawazaki sådan ca.110 hk mere end

Jo da, med tiden skulle jeg gerne få muret en 12'er motor ned i et twinspear
stel (eks zx9re, gsxr1000 eller lign) og med en 9B beklædning på, og så
varer det nok ikke længe før der en monteret en turbo eller kompressor.
Faktisk går jeg med planer om at montere en rotrex kompressor på 9'eren
næste vinter, for lige at teste af om det er en bedre løsning end turboen.

Men nu handler det mest om at så indsprøjtning og den nye intercooler
færdig.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Steffler

Dato : 01-03-02 11:42

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message

> [...]
> næste vinter, for lige at teste af om det er en bedre løsning end turboen.

Hvorfor ikke ned i et 7'er stel ?... Endnu mere sleeper end at smide
den i et GSXR1000 stel.. Hvilket på en eller anden måde ville være,
imho, lidt tumpet da 1000'eren er ret stærk i forvejen

> Men nu handler det mest om at så indsprøjtning og den nye intercooler
> færdig.

Man skulle jo nødig komme til at kede sig

/S

Fra : Mureren

Dato : 01-03-02 19:10

> Jo da, med tiden skulle jeg gerne få muret en 12'er motor ned i et
twinspear
> stel

Du mailer bare hvis du løber i problemer

Mureren
(venter på 5 uge på Shift-kit, Jet-Kit og tændingsadvancer