Lille vaskemaskine
Fra : rick

Dato : 28-02-02 23:15

Hej i gruppen,

Af og til er jeg udsat for, at jeg har brug for at vaske en enkelt bluse
eller to, som jeg lige har brug for, men har ikke nok beskidt tøj til at
fylde en hel maskine. Jeg kan mindes, at min gamle nabo havde en lille
maskine på størrelse med en 70cm tønde og 40 cm i diameter, som kunne vaske
små portioner tøj.

Men går jeg ind i hvidevarebutikker og isenkræmmere, så er der ingen der
kender til den og de har heller ikke en anden virkelig minimaskine. Det
eneste, som jeg har fundet er sådan en til camping med et håndsving... men
det var jo ikke lige det, jeg søgte... det skulle helst være automatisk...

Nogen, der kender til sådan en lille vaskemaskine og hvor den kan købes?

Hilsen
rick

Fra : René Jørgensen

Dato : 28-02-02 23:40

> Nogen, der kender til sådan en lille vaskemaskine og hvor den kan købes?

OBH havde to modeller for en del år siden.

De samme modeller fandtes også under navnet "Nordeca"

Jeg tror ikke at de bliver markedsført i Danmark mere. Du skal nok til
Tyskland eller længere sydpå i Europa for at finde dem.

Håber at dette kan hjælpe.

Hilsen

René