Skærme
Fijala 3554
Fladskærm
Fra : Kaj Hansen

Dato : 28-02-02 19:14

Hej!

Jeg er kommet i besiddelse af en brugt fladskærm.
Skærmen er en 15" farveskærm mærket:
MultiQ, model: MQ 152 E
fremstillet af MulriQ Products Sweden

Skærmen har jeg afprøvet som en normal svga 800 x 600 16 bit farver
og den fungerer, men er i starten noget ustabil, desuden er den lidt lyssvag
og lysreguleringen virker tilsyneladende ikke, eller kun meget lidt.
Jeg har ikke det store kendskab til sådan en skærms formåen, og vil
derfor høre, om der er nogen i denne NG der har data for denne skærm
eller evt. en manual ( diagram over en sådan er formodentlig umuligt at
opdrive)

m.v.h.

kaj

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 04-03-02 12:39

Hej

Kaj Hansen wrote:

> Hej!
>
> Jeg er kommet i besiddelse af en brugt fladskærm.
> Skærmen er en 15" farveskærm mærket:
> MultiQ, model: MQ 152 E
> fremstillet af MulriQ Products Sweden

Google fandt i første hug: http://www.aurora.se/lcd/multiq/mq152e.htm