lidt OT, men jeg er nød til det
Fra : Mads Lund

Dato : 28-02-02 19:16

Det er egentlig Søren L. der har fundet dette link, og nu vil interessen for
Norsk motorsport og trial givetvis stige enormt

http://www.trials.co.uk/diaries/linda/profile.html

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 28-02-02 19:23

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in message
> [...]
for
> Norsk motorsport og trial givetvis stige enormt

Ja, for fanden... Hvor skal jeg melde mig ind ??

hehehe

--
MVH Kenneth Egholm
Yamaha FZS 600 fazer

www.RaptorMC.dk

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-02-02 19:55

> for

> Ja, for fanden... Hvor skal jeg melde mig ind ??

*******KLIP******
Marital Status: Single

Ultimate Ambition: World Champion
*******KLIP******

Ja hvor.........
Skal til Norge i næste måned i forbindelse med arbejde, kun ca. 70 km fra
Notodden, så hvem kan give mig et lyn kursus i trial. ;>)

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-02-02 20:06

Jeg har en bedre idé..... Hun kunne blive medlem hos os

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-02-02 20:32

Mads Lund skrev:

> Det er egentlig Søren L. der har fundet dette link, og nu vil interessen
> for Norsk motorsport og trial givetvis stige enormt

Orv!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Steffler

Dato : 28-02-02 21:45

> [...]
for
> Norsk motorsport og trial givetvis stige enormt

Fåååårrrrrg man.. Jeg var i norge i Julen og så
hende ikke... Looooooort..

www.iwoot.com Svaret på dine bønner...

/S

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-02-02 21:48

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.trials.co.uk/diaries/linda/profile.html

*savlesavle*

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Søren Lindholt

Dato : 01-03-02 00:03

> [...]
for
> Norsk motorsport og trial givetvis stige enormt

Ja fnis, det var et jeg så på rec.motorcycles.dirt, der affødte det en
længere diskussion om det mandschaunivinstiske i at nogen synes hun var pæn
i stedet for at kommentere hendes resulater i sporten...

Jeg (og Mikkel) synes bedst om sætningen "I can also be a nice girl"

Søren

Fra : Armand

Dato : 01-03-02 14:45

> "Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

Falsk varebetegnelse:
Der står: "profil" men billedet er da "en-face"

--
Armand.

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 01-03-02 15:25

Klop! - Hvornår sejler færgen ?

/Kristoffer

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 02-03-02 00:23

Hejsa

OK, det er dæl´me en køn jente da !!! . <Watch out Dougie, KEEP YE EYES
ON THE COURSE !!!!>

Hilsen

H;P

--