Åben invitation
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-02-02 17:47

Jeg har tidligere i dag modtaget en invitation til Ideministeriets
åbningsreception i morgen fredag, og da jeg netop har set i TVDanmarks
nyheder at stedet er proppet med Mac'er blandt andet den nye iMac, så
får I lige invitationen også:

Kom og vær med til den officielle åbning af IDEMINISTERIET!
Fredag 1. marts 2002 kl. 11.50 i Bredgade 45, København K

IDEMINISTERIET vil være vært ved et glas vin og jeg håber meget du vil
komme. Vi har brug for din hjælp til at gøre det til en festlig
begivenhed!

Program:

* Parade med march og musik fra Dronningens Livregiment
* Åbningstale v/Nicolai Seest, Formand for Dansk Iværksætterforening
* Det virtuelle røde bånd bliver klippet
* Ideminister Dentde-Lion du Midi overbringer Danmark en ny ide
* Spørgsmål og Ideer
* Slut: ca. 12.30

Tag endelig alle dine kolleger og venner med og videresend også meget
gerne denne email til alle der kunne være interesserede.

Jeg glæder mig til at se dig!

Kærlig hilsen
Vilhelm

-