Nokia 8210 - Visning af samtaletid
Fra : VisseVasse

Dato : 28-02-02 16:14

Til dk.teknik.telefoni.mobil

Kan N8210 opsættes til at vise varigheden af et afsluttet opkald efter man
har lagt på?
I givet fald hvordan?

Takker..

Jacob

Fra : Anders Berg

Dato : 28-02-02 22:43

"VisseVasse" <gunst@oncable.dk> wrote in message

> Til dk.teknik.telefoni.mobil
>
> Kan N8210 opsættes til at vise varigheden af et afsluttet opkald efter man
> har lagt på?

Det kan den desværre IKKE :( Det er kun de nye Nokia'er der kan det.

Anders

Fra : Rune Manscher

Dato : 01-03-02 12:30

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> "VisseVasse" <gunst@oncable.dk> wrote in message

> Det kan den desværre IKKE :( Det er kun de nye Nokia'er der kan det.

Og alle Ericsson'er de sidste 5 år

*Rune

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-03-02 10:47

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> wrote in message

> Og alle Ericsson'er de sidste 5 år

Og Motorola'er i hvert fald i 5 år oxo...!

Fra : H3nrik V!

Dato : 03-03-02 10:47

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Det kan den desværre IKKE :( Det er kun de nye Nokia'er der kan det.

Det mener jeg da helt bestemt at min 8210 kunne - jeg har gudskelov
opdateret til en Ericsson, men mon ikke en SW update evt kunne gøre det
muligt? Det er da en dum feature ikke at have med...!

/H3nrik!