Billige USA-rejser
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 28-02-02 16:12

Hej
Jeg skal til USA til sommer. Opholdet bliver på omkring 2 1/2 måned,
hvorefter jeg rejser til Sydney i en måneds tid og derefter hjem.
Flyrejserne går fra Kbh. til New York, Fra San Francisco til Sydney(måske
hjem) og evt. fra Sydney til kbh. Hvor kan man finde de billigste flypriser?
Eventuelle erfaringer med leje eller køb af bil i USA?
På forhånd tak

Fra : Michael Døj

Dato : 01-03-02 00:24

> [...]
flypriser?
> Eventuelle erfaringer med leje eller køb af bil i USA?

Hej Peder

Det lyder som en spændende tur, held og lykke med den.
Lige et enkelt tip, som jeg selv har bemærket:
Kbh -> NY er temmelig dyr i forhold til:
Esbjerg -> Stansted -> NY.

Esbjerg -> Stansted koster i øjeblikket dkr. 195,- excl.
taxes, (www.ryanair.com).
Fra London kan man få billetter til NY helt ned til £168,-
(Jeg kiggede lidt priser sidst jeg var i London lige før jul).

Det kan selvfølgelig være, at du har endnu bedre priser fra
Kbh. -> NY, men jeg ville lige nævne det.
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj
6700 Esbjerg

Fra : Hugotit

Dato : 01-03-02 04:34

Hej Peder.
Hvis du kan lidt tysk,er der mange penge at spare,ved at rejse fra Tyskland.
Vi har brugt dette firma 2 gange
http://www.exit-reisen.de/
,og er yderst tilfreds,
de kan kan klare både billeje & hoteller,hvis det ønskes,
vi har brugt Hamburg,som udgangspunkt.
Som eksempel: 2 personer.........Fly Hamburg-Frankfurt-New York-Orlando/
billeje 10 dage,mellemklasse/fri km/ inclusive forsikring -/ Hotel 10
overnatniger/Fly til Calgary i Canada/-------
retur til Hamburg
Pris ca.18.000kr.
har du yderligere spørgsmål,kan du kontakte mig.
henhol@post3.tele.dk

Henning Holm

Fra : Bjarne

Dato : 05-03-02 11:18

Killroy er klart de billigste i øjeblikket, men du skal være hurtig!