Swan Lee - Tomorrow Never Dies
Fra : Kefka

Dato : 28-02-02 15:26

Hej

Er der nogen der ved om subjekt skulle bruges til James Bond filmen af samme
navn?

Hvis ja, valgte filmfolkene Sheryl Crow istedet, fordi hun var mere kendt?

Fra : Troels

Dato : 28-02-02 15:53

> Er der nogen der ved om subjekt skulle bruges til James Bond filmen af
samme
> navn?
>
> Hvis ja, valgte filmfolkene Sheryl Crow istedet, fordi hun var mere kendt?

Så vidt jeg husker var det noget med at Swan Lee havde skrevet det her
nummer og så syntes de at det var blevet ganske udemærket og James
Bond-agtigt, så de valgte at sende det til filmselskabet. Men de havde vist
allerede valgt at det var Sheryl Crow der skulle synge numre, og hun ville
hellere selv skrive et nummer, også blev det sådan i stedet for...

hmm... temmeligt frit efter hukommelsen

Troels

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 28-02-02 16:20

Troels <tllund[slet_det_her]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> allerede valgt at det var Sheryl Crow der skulle synge numre, og hun ville
> hellere selv skrive et nummer, også blev det sådan i stedet for...

Endnu mere frit efter hukommelsen: Jeg hørte, at filmselskabet havde en
udvælgelsesprocedure, hvor Swan Lee var blandt de tre sidste i kampen om at
blive titelmelodi... aner ikke om det er sandt....

/Ulrik

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-02-02 16:42

"Ulrik Lauritzen" <allrecords@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
at
> blive titelmelodi... aner ikke om det er sandt....

Så vidt jeg har forstået det var det oprindeligt den, der skulle have været
benyttet, men så dukkede Sheryl Crow op. Forslaget gik så på, at Crow skulle
synge nummeret, men det ville Pernille (er det ikke det, hun hedder?) ikke
være med til. Sådan blev sagen ihvertfald forklaret, da hun var i Stereotest
hos den gode Milling. Om det hele bare er et PR-stunt skal jeg ikke kunne
sige. Men nummeret er vist skrevet sammen med hendes eks, Tim Christensen.

/Nikolaj

Fra : Soeren Elsted Hjelho~

Dato : 28-02-02 17:07

Ulrik Lauritzen wrote:

> [...]
> udvælgelsesprocedure, hvor Swan Lee var blandt de tre sidste i kampen om at
> blive titelmelodi... aner ikke om det er sandt....

Ifølge et interview med Penille Rosendahl på TV2 den anden dag, sagde hun selv
at hende og Tim Christensen havde skrevet nummeret, vistnok lettere påvirket af
rødvin, og efterfølgende sendt det til filmselskabet, der var vilde med
nummeret, men af en eller anden grund valgte de til sidst Sheryl Crows nummer.

Mvh.
Søren Hjelholt

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 28-02-02 18:27