geforce 2 problem med nye drivere
Fra : Christian Lauritzen

Dato : 28-02-02 14:19

Hej er der nogen af jer der har et palit daytona geforce2 mx 400 med 64 mb
ram og tv - out grafikkort har store problemer?
Kan indtil videre kun køre med version 23,11 af detonator driverne når jeg
installerer de nye f.eks 27,50 eller 27,51 siger den at den ik kan finde
filen nvdesk32.dll men den kan jeg så sige den skal tage under system32
mappen så installerer den driverne, men så virker twinview ikke???? nogen
der kan hjælpe det håber jeg. kan heller ikke få coolbit til at virke
ordentligt?, men er nvmax ikke også lige så godt mindst?

Håber i kan og vil besvare nogle a mine spørgsmål

M.V.H. Christian L.

kører 300a
abit bundkort
256 mb 133 ram

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-02-02 14:38

"Christian Lauritzen" <lovelenette@tiscali.dk> skrev:
> [...]
> jeg så sige den skal tage under system32 mappen så
> installerer den driverne, men så virker twinview ikke?

Man kan vel ikke forvente, at alt virker i en beta driver.
23.11 er den nyeste officielle driver og kan opdateres vha.
windows update eller www.tweakup.dk til 23.12, som skulle
rette nogle problemer/fejl.

Jeg ved desværre ikke hvad Coolbit og NvMax er.

Venligst
Mikael

Fra : Óðin

Dato : 01-03-02 07:17

"Christian Lauritzen" <lovelenette@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan indtil videre kun køre med version 23,11 af detonator driverne når jeg
> installerer de nye f.eks 27,50 eller 27,51

Er 27.50 ikke til 9x/Me og 27.51 til XP/2k ? Hvis du har installeret begge
drivere på samme OS, så kan jeg godt forstå, at én af dem ikke virker. Jeg
kan dog også godt forstå, hvis ingen af dem virker, da XP + NVidia er noget
belastende lort, for at sige det pænt!

Fra : Christian Lauritzen

Dato : 01-03-02 08:13

Jeg kører ikke XP men win 2000 og ja du har ret i det med ver. 27,50 ups,
men 27,51 virker heller ikke selvom intet andet er installeret :(