Andet multimedie
Findes det jeg skal bruge?
Fra : Benny B. Jensen

Dato : 28-02-02 13:47

Jeg leder med lys og lygte efter en skrifttype, og tænkte at der var nogle
her der vidste hvor man kan finde den. Problemet er at jeg ikke ved hvad den
hedder, men det skal være en hvor bogstaverne ligner de er 'klippet ud fra
forskellige aviser' så det ligner man skriver anonymt, ligesom alle
trusselsbrevene i film osv.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad den hedder, og evt. kan sige mig hvor
den kan findes?
Håber det er det rette sted at spørge.

Mvh. Benny

Fra : Benny B. Jensen

Dato : 28-02-02 13:57

Ahaaa. KIDNAP tak for hurtigt svar...
BNY

--
www.aub.dk~bny

Fra : Morten Simonsen

Dato : 28-02-02 18:12

"Benny B. Jensen" <bny@aub.dk> wrote in message
>...så det ligner man skriver anonymt, ligesom alle trusselsbrevene i film
osv.

Nå Nåå .... Har vi en mini-terrorist i gruppen ? :)

Fra : Benny B. Jensen

Dato : 01-03-02 13:33

Nå Nåå .... Har vi en mini-terrorist i gruppen ? :)

Æv er jeg allerede afsløret??!

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-03-02 10:13

On Thu, 28 Feb 2002 13:46:58 +0100, "Benny B. Jensen" <bny@aub.dk>
wrote:

Prøv at søg efter "kidnap*"

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 02-03-02 11:33

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> wrote in message
> On Thu, 28 Feb 2002 13:46:58 +0100, "Benny B. Jensen" <bny@aub.dk>
> wrote:
>
> Prøv at søg efter "kidnap*"

Jeg har også en installeret der hedder Ransom. Den minder om Kidnap men er
ikke helt ligesådan.

Hilsen
Lisbeth
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://www.cutiecats.dk

Fra : Benny B. Jensen

Dato : 02-03-02 15:47

Ok tak. Den anden er federe synes jeg...men tak
MVH Benny