Brugsanvisning til Forté Agent 1.8
Fra : Brian Madsen

Dato : 28-02-02 13:12

Hej ng.

Jeg har en kammerat som jeg har prøvet at forklare hvordan Agent virker (for
117. gang). Men han forstår det stadig ikke helt. Derfor vil jeg gerne høre
om der er nogen der kender et link til en MEGET grundlæggende
brugsanvisning. Helst på dansk, men engelsk kan også gå an. Gerne med
billeder, hvor der står "Tryk her"!

Mvh
Brian Madsen
- som er ved at være træt af at forklare!

Fra : Mogens

Dato : 28-02-02 14:05

On Thu, 28 Feb 2002 13:11:47 +0100, "Brian Madsen"
<brisen98@civil.auc.dk> wrote:

> [...]
>om der er nogen der kender et link til en MEGET grundlæggende
>brugsanvisning. Helst på dansk, men engelsk kan også gå an. Gerne med

Du finder da ikke noget bedre end Agent's indbyggede manual.
Den er da både illustreret og særdeles grundig.

Forøvrigt er der kommet en ny Agent 1.9 som der kan opgraderes til.

Mvh Mogens

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-02-02 15:36

<brisen98@civil.auc.dk> wrote:

>om der er nogen der kender et link til en MEGET grundlæggende
>brugsanvisning. Helst på dansk,

http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/agent.shtml
http://www.lundhansen.dk/bertel/agent/agenttips.htm
http://www.lundhansen.dk/bertel/agent/agentopsaetning.htm

hilsen pelo

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 02-03-02 16:47

"Brian Madsen" <brisen98@civil.auc.dk>'s posting:

>Jeg har en kammerat som jeg har prøvet at forklare hvordan Agent virker (for

Har en ældre side ang. dette liggende lokalt.
Ligger nu på http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/a/ til den ikke
ligger der mere, logisk nok.

--
CBH

Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.xml
Din browser ej forstår: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Peter Loumann

Dato : 02-03-02 18:40

Sat, 02 Mar 2002 16:46:39 +0100, Chr. Bohr-Halling
<nospam@direkte.org> wrote:

>Ligger nu på http://home12.inet.tele.dk/chrmax/temp/a/ til den ikke
>ligger der mere, logisk nok.

Den ser udmærket ud. Det ville være ærgerligt, hvis du tog den ned.

pelo

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 03-03-02 00:02

Peter Loumann <pelo@mailserver.dk>'s posting:

>Den ser udmærket ud. Det ville være ærgerligt, hvis du tog den ned.

Koderne trænger til en oprydning; indholdet trænger et par steder
til noget ændring og linksene virker langt fra alle, så derfor den
har fået plads i temp-underkataloget.