hvad hedder den newsgroup med køb salg...?
Fra : Malik Reiding

Dato : 28-02-02 17:07

så skal hayabusaen sku byttes ud... så er der nogen der har en add. på den
newsgroup...

takker

malikules

Fra : Peder

Dato : 28-02-02 13:09

On Thu, 28 Feb 2002 13:06:47 -0300, Malik Reiding <malikules@mac.com>
wrote:

>så skal hayabusaen sku byttes ud... så er der nogen der har en add. på den
>newsgroup...
dk.marked.privat.motorcykel

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-02-02 13:10

dk.marked.privat.motorcykel.

Hvorfor så hurtig udskiftning ? Var den for sløv

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Malik Reiding

Dato : 28-02-02 17:22

in article a5l6nj$kc6$1@sunsite.dk, Henrik Nielsen - RaptorMC.dk at
xng@post.cybercity.dk wrote on 28/02/02 9:10:

> dk.marked.privat.motorcykel.
>
> Hvorfor så hurtig udskiftning ? Var den for sløv

> [...]
ja den blev sku lidt for sløv.....!! hehe nej nok nærmere for dyr.... jeg er
for ung til den slags forsikringspræmier... hahaha så jeg hopper over i den
anden boldgade (snupper mig en vl1500) så hvis du kender nogen der vil
bytte!!! sååå

ses
malikules

Fra : Bo Thomsen

Dato : 28-02-02 15:38

> så hvis du kender nogen der vil
> bytte!!! sååå
hva med en vfr750f fra '86 så for du lidt touring og lidt sport
samt en billigere forsikring
og så får jeg en "busa"
bo thomsen

Fra : Malik Reiding

Dato : 28-02-02 22:12

in article a5lfee$gbq$1@sunsite.dk, Bo Thomsen at bbt@ishoejby.dk wrote on
28/02/02 11:38:

> hva med en vfr750f fra '86 så for du lidt touring og lidt sport
> samt en billigere forsikring
> og så får jeg en "busa"
> bo thomsen

øllebølle..... den må jeg lige tænke over...... "nej" hehe
men skaf mig en vl'er 1500 så kan vi snakke...... eller så bare en stor pose
penge.... så kan vi snakke!!

malikules

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-02-02 20:21

Malik Reiding wrote:

> øllebølle..... den må jeg lige tænke over...... "nej" hehe

Hvad er der med øllebølle?. Ud over det er en flække lige uden for hvor jeg bor.

Ib Jakobsen

Fra : Thomas S

Dato : 28-02-02 17:20

Hey Malik!

Storm Her!

Du vil nok tilbage til Chopper ?

Ska vi ikke mødes til Bakkens åbning et sted?

Mvh

TS

Fra : Malik Reiding

Dato : 28-02-02 22:05

in article 3c7e58bb$0$39851$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Thomas S at
tst@ioi.dk wrote on 28/02/02 13:20:

> [...]
>
> Storm Her!
>
> Du vil nok tilbage til Chopper ?
>
> Ska vi ikke mødes til Bakkens åbning et sted?

hey storm,

går det godt... lang tid siden...
jo klart lad os mødes et sted!! og så må vi se om jeg kører på busa eller
vl1500.....!!! snakkes....!

malikules