MySQL
Fra : Kim Pedersen

Dato : 28-02-02 12:46

Jeg har i går begivet mig ud i et nyt område: MySQL. Umiddelbart virker
det ikke vildt kompliceret, og jeg synes selv jeg allerede har lavet
store fremskridt. Jeg er vandt til at arbejde med Access og MySQL Server
(altså Microsoft produkter) og umiddelbart er der mange ligheder. Dog er
der en ting, jeg gerne vil vide inden jeg begiver mig ud i alt for
meget: Er det muligt at connecte til en MySQL server som ligger på
Nettet via f.eks. ADO ? Nogen der har erfaring med dette?

Hilsen Kim

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 28-02-02 14:41

"Kim Pedersen" <codemagician@nospam.get2net.dk> skrev i melding
> [...]
> meget: Er det muligt at connecte til en MySQL server som ligger på
> Nettet via f.eks. ADO ? Nogen der har erfaring med dette?

Jeg har gjort det før, så jeg kan vel svare igjen ...

Du finner litt informasjon om det på
http://www.freesql.org/connection.html ... =)

--

Vennlig hilsen Erlend