Chasing Amy
Fra : Per Kristensen

Dato : 28-02-02 10:44

Så lige Chasing Amy i går. Jeg havde ikke set den før, men det er jo en
"klassiker" så jeg tænkte jeg hellere måtte se den. Den er faktisk ganske
god. Til tider ret morsom, men også semi-alvorlig til andre tider. Jeg har
også "Jay and Silent Bob Strikes Back" liggende og glæder mig til at se den.

Fra : psycrow

Dato : 28-02-02 10:58

Jep, Chasing Amy er en rigtig god film med nogle gode
skuespilspræstationer, selv fra Ben Affleck (GISP!!). Jeg vil dog lige råde
dig til, hvis du ikke har gjort det i forvejen, at se Kevin Smiths andre
film, da J&SBSB er fyldt med referencer til disse.

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 28-02-02 11:09

It seems psycrow wrote:
> [...]
> dig til, hvis du ikke har gjort det i forvejen, at se Kevin Smiths andre
> film, da J&SBSB er fyldt med referencer til disse.

Jeg må indrømme at Clerks stadigvæk er en af mine absolutte favoritter, og
at jeg også har købt såvel Mallrats, Chasing Amy og Dogma. J&SBSB har jeg
hverken set eller købt - hvornår var det egentlig den udkom i region 2?

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Per Kristensen

Dato : 28-02-02 11:51

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> dig til, hvis du ikke har gjort det i forvejen, at se Kevin Smiths andre
> film, da J&SBSB er fyldt med referencer til disse.

Jeg har set Clerks 2 gange, og den er ert sjov. Faktisk sjovere end Chasing
Amy. Mallrats har jeg ikke set dog, men jeg brød mig ikke om Dogma.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-02 13:22

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> writes:

> Jeg har set Clerks 2 gange, og den er ert sjov. Faktisk sjovere end Chasing
> Amy. Mallrats har jeg ikke set dog, men jeg brød mig ikke om Dogma.

Mallrats har en reel handling, men har mange af de her "sære
observationer", som Clerks også havde, hvor skæve mennesker gør skæve
ting.

(Min favorit er ham med 3D-stereogrammet, men lad være med at checke
påstanden om, at det er en båd....)

--
Peter B. Juul, o.-.o Kermit: Bear left!
The RockBear. ((^))

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 28-02-02 13:47

> [...]
> dig til, hvis du ikke har gjort det i forvejen, at se Kevin Smiths andre
> film, da J&SBSB er fyldt med referencer til disse.

Synes helt klart at Chasing Amy er sjov, men filmene er gået støt og roligt
ned af bakke fra Clerks. Nok noget med flere penge, audience ratings og
manglende kreativitet (han bliver pænere og pænere).
Dog alle gode film, klart anbefalelses værdige
Nicolai

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 01-03-02 23:59

Jeg må sige at jeg syntes Chasing Amy er den "svageste" af hans film, jeg
kan bedst lige Mallrats selvom jeg vist er en af de eneste

Fra : Torben Larsen

Dato : 02-03-02 00:51

"Henrik Grønnemark Jensen" <Watchmen@hotmail.com> wrote in message
> Jeg må sige at jeg syntes Chasing Amy er den "svageste" af hans film, jeg
> kan bedst lige Mallrats selvom jeg vist er en af de eneste

Næsten den eneste ;)

Torben

Fra : nn

Dato : 02-03-02 14:09