Maria Bonnevie
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-02 10:20

Nu har både TV og Politiken prøvet at bilde mig ind, at Maria Bonnevie
skulle være norsk, men IMDB påstår, hun er født i Västerås i Sverige.

Kan nogen fortælle mig, hvem der har ret?
Niels Søndergaard

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 28-02-02 10:26

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> wrote in message
> Nu har både TV og Politiken prøvet at bilde mig ind, at Maria Bonnevie
> skulle være norsk, men IMDB påstår, hun er født i Västerås i Sverige.
>
> Kan nogen fortælle mig, hvem der har ret?

Jeg skal ikke gøre mig klog på svaret, men begge dele kan jo godt være
korrekt, jvf. diskussionen om Nicole Kidman.

Joakim

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 28-02-02 13:52

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har både TV og Politiken prøvet at bilde mig ind, at Maria Bonnevie
> skulle være norsk, men IMDB påstår, hun er født i Västerås i Sverige.
>
> Kan nogen fortælle mig, hvem der har ret?

begge ting er for så vidt rigtige...hun er født i Sverige, men opvokset i
Norge og taler norsk som hovedsprog..hendes mor (Jannik Bonnevie) er norsk
og hendes far (Per Waldvik) er svensk..begge skuespillere iøvrigt

venlig hilsen Jesper
www.CinemaZone.dk - et filmmagasin i bredformat

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-02 14:48

"Jesper Vestergaard" <vega@cinemazone.dk> skrev:

>hendes mor (Jannik Bonnevie) er norsk
>og hendes far (Per Waldvik) er svensk..begge skuespillere iøvrigt

Og de har gjort et ualmindelig nydeligt stykke arbejde.

Niels Søndergaard

Fra : Niels Overgård

Dato : 03-03-02 06:05

> begge ting er for så vidt rigtige...hun er født i Sverige, men opvokset i
> Norge og taler norsk som hovedsprog..hendes mor (Jannik Bonnevie) er norsk
> og hendes far (Per Waldvik) er svensk..begge skuespillere iøvrigt

Jannik og Per, hmmmm ja det er sgu' sjældent at der kommer så kønne piger ud
af et homoseksuelt forhold

mvh. Niels O`-_-´O