Knastaksel problemer på Suzuki Bandit 600 ~
Fra : Morten Dahl

Dato : 28-02-02 09:11

Nå Armand der fangede vi nok din opmærksomhed hva?

I forbindelse med vor snarlige deltagelse i P-dag hos den hæderkronede klub
MC-chauførerne (garanti for stavefejl) snakkede jeg med Lau. Og han fremkom
med følgende forslag !!! (han må have hjerneskade)

Kim (Armand) har jo aldrig nogesinde fået syn for sagen på nyere Banditter,
men har tit ytret ønske om at se de potentielle syndere. Og Lau er villig
til at stille hans Bandit til rådighed Lørdag til et hurtigt kig.

Sagen er jo den at vi denne dag har både Kim, PerP og Mads L. samlet i samme
rum, hvorved denne diskussion med 99% sikkerhed kommer frem igen.

Så hvis der er tilslutning splitter vi sku Lau´s bandit med ca.35000 på
tælleren (dvs. tælleren har ikke rigtigt virket så den står hvis kun på 20)
for at se en gang for alle om Suzuki har fået styr på problemerne.

Vi er fra Vejle 5stks. (Undertegnede med frue, Lau med frue og Niels, måske
med frue) der gerne vil meldes på spiselisten hvis ikke det er for sent?? så
kunne vi jo splitte den kære bandit ad over et par påskebryg bagefter?

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 28-02-02 16:58

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
> Nå Armand der fangede vi nok din opmærksomhed hva?
> I forbindelse med vor snarlige deltagelse i P-dag snakkede jeg med
Lau. Og > han forslog:
> [...]
> Så hvis der er tilslutning splitter vi sku Lau´s bandit med ca.35000

> tælleren for at se en gang for alle om Suzuki har fået styr på
problemerne.

Jeg er med på'en!
At rejse sig fra bordet midt i en P-fest for at skille en motor ad blot
for nysgerrighedens skyld er i rigtig motortosse-stil; men skulle vi
alligevel ikke bruge eftermiddagen på det (søndag har i jo planer for
(måske dog ikke Lau!))
:-/

Kast straks en mail efter Jacob á: webmaster@mc-chaufforerne.dk derom!!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-02-02 17:52

> [...]
> for nysgerrighedens skyld er i rigtig motortosse-stil; men skulle vi
> alligevel ikke bruge eftermiddagen på det (søndag har i jo planer for

Lau og mig blev også enige om at det var ultimativ tossestil, og så et
væddemål kørende så spændingen holdes i vejret

Jo men de planer er ændret til at jeg skal flytte for min moder.

Det gør jeg så ses Lørdag ..

-
Morten

Fra : Per M P

Dato : 28-02-02 21:42

> [...]
> for nysgerrighedens skyld er i rigtig motortosse-stil; men skulle vi
> alligevel ikke bruge eftermiddagen på det (søndag har i jo planer for

Jeg har forresten et komplet topstykke med knaster til at ligge i WD-40
rengjort og salgsklar stand. Det er jo noget vi passende kan have stående på
det ovennævnte bord, og så vi ikke behøver at rejse os for at skille en
cykel ad. Det er jo heller ikke sikkert at det er forsvarligt at forsøge at
rejse sig

Med Venlig Hilsen

Per Milborg Pedersen....som vist nok lige er kommet til at købe en MZ
igen...................

Fra : Per M P

Dato : 28-02-02 21:46

"Per M P" <per_p@wanadoo.dk> wrote in message

> [...]

> det ovennævnte bord, og så vi ikke behøver at rejse os for at skille en
> cykel ad. Det er jo heller ikke sikkert at det er forsvarligt at forsøge

....og slet ikke for at nærme sig Lau´s cykel. Den har været så gruligt meget
igennem på den korte tid jeg har været i dens nærvær))

Per P

Fra : Morten Dahl

Dato : 01-03-02 08:45

"Per M P" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> ...og slet ikke for at nærme sig Lau´s cykel. Den har været så gruligt
meget
> igennem på den korte tid jeg har været i dens nærvær))
>
> Per P

jamen det var da ikke din skyld manden og hans maskine udøvede hærværk på
din garage

Skal vi lade ham fortælle historien selv, ellerskal vi bare rykke ud med den
nu?

Noget andet er at det bliver spændende og se om han i det hele taget KAN
køre på den, vi har diskuteret det med koblingsgrebet en HEL del.

MHT. dit topstykke, så var det for at se om den allernyeste model stadig led
af dette problem, og formoder dit er af ´96 årgangen ?

--
Morten Dahl
- der PT aldrig har begravet en knallert i en smøregrav

Fra : Søren Lindholt

Dato : 01-03-02 10:07

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article

> --
> Morten Dahl
> - der PT aldrig har begravet en knallert i en smøregrav

Det er ellers et meget praktisk sted at opbevare ting, jeg har bl.a. en
halv XT350 stående i min smøregrav, graven er nemlig 6 meter lang, så det
kan man lisså godt udnytte...
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Morten Dahl

Dato : 01-03-02 10:26

"Søren Lindholt" <lindholt@DETTEFJERNESperson.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Det er ellers et meget praktisk sted at opbevare ting, jeg har bl.a. en
> halv XT350 stående i min smøregrav, graven er nemlig 6 meter lang, så det

Ja men ikke med 15-20km/t og stadig siddende på den mens man pløjer igennem
spåndpladen der var gemt under gulvtæppet. Samtidig med skal man lige
overveje at en Bandit600 med wingrack proppet til randen immervæk vejer på
den forkerte side af 270kg. Men det var alt slæbet værd at se Lau i hovedet
da cyklen forsvandt under ham, og han stod med et ben på hver side af
graven, utroligt nok formåede han at trække koblingen på et spilsekund (og
holde den inde)

-
Morten Dahl

Fra : Danteknik

Dato : 28-02-02 18:26

> kunne vi jo splitte den kære bandit ad over et par påskebryg bagefter?
>
> -
> Morten Dahl

Hvis I er i stand til at konkludere noget som helst fornuftigt, så lad os da
høre, hvordan Bandittens knaster har det ...

Jeg har netop stillet ventiler på en Bandit 600 fra '96 med 48.000 km på
tælleren, og der er knasterne som nye.

; - )

KD Bandit 600

Fra : Armand

Dato : 28-02-02 23:32

Danteknik <danteknik@get2net.dk> skrev i en

> Jeg har netop stillet ventiler på en Bandit 600 fra '96 med 48.000 km

> tælleren, og der er knasterne som nye.

Hvorfor ringede du ikke??

--
Armand.
(der trænger til positive knast-oplevelser på oliekølede Zuki'er)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-02-02 18:46

> [...]
> men har tit ytret ønske om at se de potentielle syndere. Og Lau er villig
> til at stille hans Bandit til rådighed Lørdag til et hurtigt kig.

Det er nu flot gjort, for jeg ville nu ikke stole på at den blev samlet helt
korrekt igen, hvis det går bare lidt som jeg kunne forstå det gik ved J-Dag.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Morten Dahl

Dato : 28-02-02 20:54

"Martin Sørensen" <mosFJERN@laxity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
helt
> korrekt igen, hvis det går bare lidt som jeg kunne forstå det gik ved

Hvorfor tror du jeg ytre´de mening om lau´s ædle tankecenter ´

men sku det endelig være så er trioen Armadn,MadsL og PerP nok de mennesker
jeg helst vil tiltro mi cykkel til alkohol eller ej

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-02-02 23:25

Morten Dahl skrev:
> [...]
> måske med frue) der gerne vil meldes på spiselisten hvis ikke det er for
> sent?? så kunne vi jo splitte den kære bandit ad over et par påskebryg

Husk tilmeldingen forresten! Inden fredag kl 14.!
Til Jacob Pedersen <jacob@mc-chaufforerne.dk>!

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Frandsens

Dato : 28-02-02 23:37

Glem ikke at komme med resultatet her i NG, er selv glad indehaver af sådan
et krapyl - OG SÆTTER PLADER PÅ IMORGEN.
Ja undskyld råberiet, men jeg glæder mig enormt til at komme på to hjul igen.

Michael Frandsen
+600 BanditS

Morten Dahl skriver: