3000 Miles to Graceland
Fra : Per Kristensen

Dato : 28-02-02 08:37

Jeg ved ikke om den har været oppe og vende i gruppen, men jeg så lige 3000
Miles to Graceland forleden. Jeg blev ret overrasket da jeg troede det var
en komedie om en flok Elvis fans ;) Men det er faktisk en mucho kewl
action-thriller med bl.a. Kevin Costner, Kurt Russel, Christian Slater,
Courtney Cox og David Arquette m.m. Filmen er ret stilfuld og har nogle fede
optagelser med flotte vinkler m.m. Kevin Costner spiller rigtig godt som
psykopat, og historien er ganske god. Kan godt anbefales.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-02 09:10

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev:

> Kan godt anbefales.

I allerhøjeste grad. Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor denne
glimrende film har fået så mange tæv.

Niels Søndergaard

Fra : Tenzel Kim

Dato : 28-02-02 15:17

Niels Søndergaard wrote:

> Jeg forstår egentlig ikke, hvorfor denne
> glimrende film har fået så mange tæv.

Heller ikke jeg. Så den et par gange på DVD inden den kom op i de danske
biografer og syntes den var utrolig underholdende. Flot filmet og gode
skuespillerpræstationer.... og hvem kan stå for et hold Elvis-kloner med
shotguns

Da den endelig kom op i biograferne var jeg umådeligt bange for at det
kun blev i en af Palads' dårlige sale men heldigvis gik den også i
Cinemaxx så man kunne få lov til at opleve den på en skærm der var lidt
større end fjernsynet.

Tenz.

Fra : Kefka

Dato : 28-02-02 11:06

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message
> [...]
> optagelser med flotte vinkler m.m. Kevin Costner spiller rigtig godt som
> psykopat, og historien er ganske god. Kan godt anbefales.

Jeg er delvist enig. Den har en fed start, men tynder en anelse ud til
sidst... Kevin Costner syntes jeg var overraskende god, selvom folk har sagt
at han overspiller sin rolle.

Kefka

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-02-02 14:33

Enig.....cool flick, der sagtens kan anbefales...men som andre også har
nævnt, er slutningen så som så..!