Joy Ride ; Glæd jer !
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-02-02 22:48

Glæd jer til Joy Ride. En umådelig habil, velspillet, og godt skruet sammen,
thriller.

Fik DVD'en idag, og har lige set den.

Den film er en contender.

Udover at jeg synes den fungerer fantastisk, så er den oveni, lækkert
produceret, og indeholder flot fotografering.....samtidig med, at den
rigtigt udnytter en widescreen framing.....plus, et lydspor som virkeligt
trækker tænder ud ; husk at tænde for subwooferen (you'll know what I
mean..) !

Jeg kan huske at jeg læste om filmen i sommers, men på det tidspunkt, troede
jeg, at det var Jeepers Creepers, jeg havde læst om, pga. at begge film,
indeholder en stor beskidt lastbil.

Well......Joy Ride har meget MERE lastbil for pengene (temmeligt creepy er
det), og en stor bunke velfungerende thriller elementer, som virkeligt
bruges, på de bedst tænkelige måder.

Oveni det, har den osse gode skuespillere, som fungerer skide godt i deres
roller, og sørme om ikke Leelee Sobieski snakker på commentarysporet ! Hun
er nuttet......OG spiller rigtigt godt

Husk at se de alternative slutninger, som man filmede, men ikke brugte i
filmen ; de er værdige, og leverer et par thrills mere.

Thomas

Fra : Tenzel Kim

Dato : 28-02-02 15:11

Thomas Mouritsen wrote:

> Glæd jer til Joy Ride. En umådelig habil, velspillet, og godt skruet sammen,
> thriller.

Enig. Jeg blev posetivt overrasket over denne film. Havde regnet med at
det bare var endnu en dårlig teenagegyser men den havde et eller andet
over sig og jeg følte mig godt underholdt. Fattede aldrig at man valgte
ikke at tage den op i biograferne på trods af at man rent faktisk havde
hentet nogle kopier til landet og fået den oversat.

Tenz.