Kawasaki Zephyr 550 erfaringer?
Fra : Gundersen

Dato : 27-02-02 22:01

Hejsa

Jeg er så småt ved at overveje at købe en Mc =)
Jeg har kikket lidt på en Kawa Zephyr 550, til en 40-50k. (starten af
90'erne)

Er det noget skramel eller er det en fin kværn?
Eller er Sugi GS500 eller Honda CB500 bedre?

Den skal jo detsvære drosles, til 34hk, men det overlever jeg jo nok!

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk

Fra : Armand

Dato : 28-02-02 00:49

Gundersen <Gundersen@-NOSPAM-tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> 90'erne)
> Er det noget skramel eller er det en fin kværn?

Den er ihverfald aaaalt for dyr

Kig lige en ekstra gang i den blå avis, og se hvad man egentlig kan få
for de penge (online kan man søge på pris!)

Om GS 500:
Læs til en start indlæggene under "er GS 500 en solid maskine" startende
med:
news:3c7bafe1$0$235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk... !

GS 500'eren er en fin begyndermodel ikke mindst ud fra at der er købere
til den når den skal sælges igen (= rimelig gensalgsværdi)!
Og så må man kunne finde indtil flere GS500'ere der allerede ér droslede
(og måske endda ligefrem få de originale stumper med til senere
afdrosling?)!?

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 28-02-02 06:59

> Og så må man kunne finde indtil flere GS500'ere der allerede ér droslede
> (og måske endda ligefrem få de originale stumper med til senere
> afdrosling?)!?

På de fleste cykler i DK, laves (uorginal) drosling med
indsugningsbegrænsning,
så fri-drosling er normalt ikke noget problem.
Da et drosselsæt koster ca. 1500-2000 kr.-, er det en god ide at finde en
model med drosling.

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk