Små bøvl med CS.
Fra : Per Fogtmann

Dato : 27-02-02 21:25

Hej NG.

Jeg har nogle små problemer med CS. Når jeg starter et spil op på min
bærebar med Realbot, så kommer der en sort skærm der fylder 1/4 del af siden
med oplysninger om at hvor og hvordan jeg kan ændre forskellige opsætninger
(overskriften på boksen er Play CS) den kommer når jeg Creater et lan game.
Mit problem er, at den eneste mulighed for at få den væk er ved at gå ud af
spillet og ind igen, men det magter min bærebar ikke (skærmen går amok). Er
der nogen der ved om man kan få den væk på en måde?

Mit andet problem er at når jeg skal vælge våben er billederne væk, og man
kan kun bruge tal???

På forhånd tak for hjælpen.....

Fra : Jannik

Dato : 27-02-02 21:49

> [...]
Er
> der nogen der ved om man kan få den væk på en måde?

det har hvist noget med grafik opsætningen at gøre, prøv at ændre det til
en af de andre valgmuligheder... software, openGL el. 3D...
det hjalp i hvert fald mig...

jannik

Fra : Devast8or

Dato : 28-02-02 00:20

For at få billeder når du køber ting skal di slå VGUI til. Du finder det i
en af menuerne. Men jeg synes godt jeg kan mærke en forskel, så hvis din
bærbare ikke er verdens hurtigste skulle du nok overveje at lade det være
som det er nu, og så lære hvilke våben der hedder hvad (og/eller hvilke
numre de ligger på).

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: devast8or (at) systembl (dot) dk

Per Fogtmann <fogtmann@paraids.dk> wrote in message
> Hej NG.

(snip)

Fra : palex

Dato : 28-02-02 20:13

Jep havde samme problem bruger et 8mb grafikkort på en bærbar, da dette kort
ikke er noget specielt valgte jeg software under grafikopsætningen.

resultat det du beskriver. Jeg valgte derfor istedetfor 3D
Og nu køre det bare som havde den fået både mere ram og en hurtiger CPU.

Og ser nu både spillere våben mm. og den hakker heller ikke mere på de tunge
baner.!