Hjælp GPRS forbindelse til laptop
Fra : ruddi

Dato : 27-02-02 20:53

Hej Alle
Er der nogle der kan hjælpe mig med at oplyse hvordan jeg får min T68 til at
virke via infrarød port og gprs.
Jeg har GPRS abonnement hos sonofon og min laptop er en IBM A30

Hilsen Michael

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-02-02 21:29

Hej Michael,

"ruddi" <rud@rud-consult.dk> wrote in

> Er der nogle der kan hjælpe mig med at oplyse hvordan jeg får min T68
> til at virke via infrarød port og gprs.
> Jeg har GPRS abonnement hos sonofon og min laptop er en IBM A30

Hvor langt når du?

Virker GPRS til WAP?
Har du snakket med Sonofon Dataservice? De hjalp mig på cirka 10 minutter
igang med tilsvarende opkobling, bare med en Nokia 6310 til en Compaq iPAQ
3870 via Bluetooth.

** Lars