Knallert Træf igen igen
Fra : Hans

Dato : 27-02-02 20:49

Det var sgu da utroligt ringe.
Er der virkelig ingen der er interesseret i et sommertræf for
knallerter?
Prøv at gå ind på
http://www.rmx50.info/Om_denne_side/Reklamer/reklamer.html det lyder
sgu da fedt! Og husk lige at stemme.

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-02-02 22:34

"Hans (slet SY0WK)" <hansr@SY0WKmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det var sgu da utroligt ringe.
> Er der virkelig ingen der er interesseret i et sommertræf for
> [...]

Der er allerede træf på Als til Aug. måned ! Og sikkert også i Silkeborg
engang i Maj/juni !

/Thomas

Fra : Morten L. Jensen

Dato : 28-02-02 01:00

> Der er allerede træf på Als til Aug. måned ! Og sikkert også i Silkeborg
> engang i Maj/juni !
>
> /Thomas

-samt på Fejø til Juni. Er dog kun for 45 scootere....

Fra : LaLLe

Dato : 28-02-02 09:48

"Morten L. Jensen" <lehmannjensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> -samt på Fejø til Juni. Er dog kun for 45 scootere....

Og Viborg bliver der også lidt træf i. Ihvertfald hvis vi kan få spredt
budskabet!

LaLLe
www.stalkerzone.dk
tror jeg skulle lave en træf kalender!

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 28-02-02 18:34

"LaLLe" <lalle@popme.dk> skrev i en meddelelse
> "Morten L. Jensen" <lehmannjensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Silkeborg

Alt sammen på nær Fejø spredt ud over jylland... jeg synes det er okay, at
der er nogen der holder et træf på sjælland, for os andre der ikk lige har
lyst til at poste mange på i at komme til jylland.. for det første er der
langt, for det andet er det ikke gratis at fragte sig til jylland fra
sjælland, hvad end det så er på den ene eller anden måde..!

--
Michael Frederiksen
/Der desværre har andre planer lige i den peiode der er træf i grevinge