Periodisk syn af MC - årsag fundet.
Fra : JSM

Dato : 27-02-02 20:02

Så er det opklaret hvorfor min mc blev indkaldt til periodisk syn. Den _er_
faktisk registreret som et øvelseskøretøj. Den har åbenbart tidligere været
ejet af en kørelærer. Og forhandleren som solgte mig den og stod for syn og
omregistrering har åbentbart glemt eller overset dette punkt da han udfyldte
papirerne. Problemet skulle angiveligt være let løst. Et skema som skal
udfyldes og sendes til motorkontoret skulle kunne gøre det. I første omgang
havde jeg kun kigget på den midlertidige registreringsattest hvor der intet
står om øvelseskøretøj. Da jeg, efter i morges at have talt med det lokale
motorkontor, fik gravet den rigtige registreringsattest frem kunne jeg godt
se at der på den står "Godkendt som : Øvelseskøretøj" på den.
Jeg kan egentlig godt huske at jeg bemærkede det da jeg modtog attesten. Men
formuleringen "godkendt som" gjorde at jeg bare tænkte "aha - det kan den
altså også bruges til" og da jeg ikke tillagde det nogen betydning så
glemte jeg ellers lykkeligt alt om det. Tak til dem som svarede på min
oprindelige post. Jeg håber ikke I føler I har spildt alt for megen tid
fordi jeg ikke kan huske hvad der står på min egen registreringsattest. Om
ikke andet så kender jeg nu betydeligt mere til synsreglerne end jeg gjorde
før .

Mvh
Jesper

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-02-02 20:56

Det var da beroligende

Og nu må den sol godt begynde at skinne.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 27-02-02 21:56

Det var jo det jeg sagde...

Asger
ZX-10

Fra : boe

Dato : 27-02-02 22:04

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det var jo det jeg sagde...

Ja, selv blind høne kan jo finde et korn

Bo, VF1000F

Fra : Monsieur

Dato : 28-02-02 17:30

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Monsieur

Fra : Asger Steffensen

Dato : 28-02-02 17:40

> "Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, selv blind høne kan jo finde et korn

Jajajaja....

Asger
ZX-10