Skærme
Fijala 3554
Er der nogle som sætter stik på skærme?
Fra : helloo.dk

Dato : 27-02-02 20:03

Jeg arbejder i Århus og min chef søger folk som kan sætte stik på skærme da
vi har en del kunder som kommer med deres skærm uden stik efter de har fået
stjålet deres computer. Hvis der er noget som bare kan det der vil jeg meget
gerne høre fra jer.
Skriv til dan@helloo.dk
Og husk at dette job er i Århus

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-03-02 18:11

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og husk at dette job er i Århus
>
> --
> helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.
Tror du ikke snarrer at det er folk der kommer med en stjålet skærm??
Der er service aftaler på snart alle skærme der forhandles i danmark, typisk
varetages disse af InfoCare efterhånden.
Er computeren stjålet er det jo forsikringen der skal betale for at få lavet
skærmen, så det burde jo ikke være noget problem at aflevere skærmen til
dem.

/Jesper

Fra : helloo.dk

Dato : 05-03-02 21:53

Når størrere firma'er har haft inbrud er det som regl skærmen som står
tilbage men stikket bliver klippet af for at tyven spare lidt tid og den er
ikke vigtig for ham/hende den/det så derfor bliver der indleveret mange
skærme ind til rep. Og da det er et respektabel sted jeg arbejder bliver
skærme selvføldig chekket om de er stjålet som det bliver alle andre steder.
Så svaret på dit spørgsmål (konstatering) er nej. Det er ikke stjålet vare
der skal rep.
Hilsen Dan

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-03-02 20:44

> [...]
> Hilsen Dan
>
> --
> helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 100,- kr.

Jeg betvivler heller ikke respektabiliteten af helloo, men snarer dine
kunder der kommer og vil have nye stik i deres forsikrede og garanti
behængte skærme

Virkede det ikke med infocare.dk??

Så prøv danmon.dk, de kan alt derude, det er godt nok på sjælland, men så
kan posten også hjælpe lidt

/Jesper