Karburatore
Fra : Søren Larsen

Dato : 27-02-02 19:47

Jeg er indehaver af en Kawasaki zxr 750 fra 91
hvilke karburatore kan sætte lidt mere liv i den ????

V.H. Spl

Fra : Mads Lund

Dato : 28-02-02 08:15

> Jeg er indehaver af en Kawasaki zxr 750 fra 91
> hvilke karburatore kan sætte lidt mere liv i den ????

Keihin 39mm FCR stvangsstyrede er lige sagen.

Jeg har lige solgt mine for 5.000 kr. Og det er ca prisniveauet for brugte
fladspjælds karburatorer. Nye koster 9-10k

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 01-03-02 16:58

hej mads
kender du nogle der har nogle R knaster..
søren

Søren Jørgensen
Mads Lund <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:QNkf8.8$nv4.505@news.get2net.dk...

Fra : Mads Lund

Dato : 04-03-02 08:50

> hej mads
> kender du nogle der har nogle R knaster..

Til hvilken cykel ?

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 28-02-02 16:44

Prøv evt. L.C. Racing i Rønnede. De sender gerne med posten !

Ring på 56711323

Det er i hvert fald et forsøg værd !

Jacob