Nye grupper.
Fra : Jesper Krogh

Dato : 27-02-02 20:47

Fra : Jakob M

Dato : 28-02-02 01:06

> Med hensyn til diskussioner om oprettelse af nye nyhedsgrupper fx. golf,
> triathlon mv. anser jeg ikke den nuvaerende trafik i denne gruppe saa stor
> at det berettiger til at udskille specifikke sportsgrene i egne
> grupper. Der er jo bestemt ikke nogen overvaeldende trafikmaengde i denne
> gruppe

Nej det kan man ikke sige. Gruppen er også lidt underlig i det der ikke er
en fundats som de fleste andre http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.sport

Mvh
Jakob

Fra : Henrik H. A.

Dato : 28-02-02 12:09

"Jesper Krogh" <krogh@jesperkrogh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at det berettiger til at udskille specifikke sportsgrene i egne
> grupper. Der er jo bestemt ikke nogen overvaeldende trafikmaengde i

Det har du ret i - det er ikke ligefrem fordi det strømmer ind med
indlæg. Det er vel også derfor man søger hen i udenlandske
grupper......det har jeg i hvert fald gjort.

Var det muligt at få en oversigt over, hvor mange indlæg der f.eks. på
en måned har været til forskellige sportsgrene ?

Fra : Mathiassen

Dato : 01-03-02 21:40

Jeg tror det handler om at stille de rigtige spørgsmål, og prøve at gøre et
lille stykke arbejde selv, lave lidt reklame for NG. For lidt over et år
siden ville jeg gerne have oprettet en gruppe op kampsport. jeg startet en
masse oplæg her i gruppen og skrev mail til ca 50 kampsport klubber. ( fandt
dem via nettet ) der kom godt gang i mine oplæg, og det blev også til en NG.
dk.sport.kampsport. der er meget godt gang i den gruppe ca 5 - 30 indlæg
daglig, og det må vel siges at være godt. Så jeg tror godt det kan lade sig
gøre at skabe en masse liv her i gruppen, hvis bare man selv gidde at gøre
en indsats.
Det lykkes for os kampsport fanatikker, så det skulle vel også være mulig
for dig / jer.

Mvh

Brian Mathiassen " have a nice day !! "

Henrik H. A. <henrikNOSPAM@hove-andersen.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a5l34e$a68$1@sunsite.dk...

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-03-02 20:08

"Henrik H. A." <henrikNOSPAM@hove-andersen.com> writes:

> Var det muligt at få en oversigt over, hvor mange indlæg der
> f.eks. på en måned har været til forskellige sportsgrene ?

Kun hvis "nogen" sætter sig ned og generere listen håndholdt (eller
bygger noget smart teknik til det med neural netværk og sager). Der
findes ikke nogen "metoden" til at klassificere indlæg uden at de
følger en kodeks om særlig mærkning, eksempelvis ved at alle skriver
"[løbetræning]" etc. i emnefeltet.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 04-04-02 11:53

> [...]

> indlæg. Det er vel også derfor man søger hen i udenlandske
> grupper......det har jeg i hvert fald gjort.

Har du nogen anbefalinger ift. løb og MTB?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Henrik H. A.

Dato : 05-04-02 09:11

"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> skrev i en meddelelse

> Har du nogen anbefalinger ift. løb og MTB?
>
> -j

Prøv at lave en søgning på tdc's news-server på "uk.sport" - der er lidt
af hvert. Hvis du vil have endnu flere at vælge i mellem, så prøv
"alt.sport".

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-04-02 17:11

> [...]

> Prøv at lave en søgning på tdc's news-server på "uk.sport" - der er
> lidt af hvert. Hvis du vil have endnu flere at vælge i mellem, så

Tjek. Jeg er med på at grave grupre frem. Det var mere hvis du havde
konkrete ambefalingre?

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Henrik H. A.

Dato : 06-04-02 11:12

"Janus Sandsgaard" <janus@netcetera.dk> skrev i en meddelelse
[...]
> Tjek. Jeg er med på at grave grupre frem. Det var mere hvis du havde
> konkrete ambefalingre?

Desværre ikke på MTB og løb - jeg bruger selv kun "uk.sport.golf" som
jeg synes er okay................

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 07-04-02 15:05

"Henrik H. A." <henrikNOSPAM@hove-andersen.com> writes:

> Desværre ikke på MTB og løb - jeg bruger selv kun "uk.sport.golf"
> som jeg synes er okay................

OK, det kan jeg godt se; nu er jeg med.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 08-03-02 20:05

Jesper Krogh <krogh@jesperkrogh.dk> writes:

> [...]
> sportsgrene i egne grupper. Der er jo bestemt ikke nogen
> overvaeldende trafikmaengde i denne gruppe

Hørt!

Lad os endelig samle kræfterne eet og samme sted. Når gruppen en dag
oversvømmes af indlæg om en særlig gruppe, kan vi snakke om at
udskille den i sin egen gruppe.

-j
[som lige ville generere et indlægs trafik]

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.