Mirakuløse helbredelser
Fra : Rado

Dato : 26-01-01 14:54

For de der kan tage TV2 Zulu kanalen, genudsendes søndag d. 28/1 kl.
21.25 den tidligere omtalte udsendelse om mirakuløse helbredelser, fra
serien Åndernes Magt.

Læs evt. mere her:

http://zulu.dk/?bcast_id=37626

--
Rado

* The I. Kant Syndrome: "I can't, so you can't either!" *

Fra : B. Jensen

Dato : 26-01-01 17:01

"Rado" <rado@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

Er det ikke fantastik at Gud helbreder i Jesus navn.Jeg mener det er dejligt
at vi har en Gud i himmelen der også er en dygtig læge.

--
Med kærlig hilsen.
B. Jensen

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 26-01-01 20:21

I indlægget <94s6pm$2ub$1@news.cybercity.dk>
dateret 26 Jan, forfattede B. Jensen:

[snip]
> Er det ikke fantastik at Gud helbreder i Jesus navn.Jeg mener det er dejligt
> at vi har en Gud i himmelen der også er en dygtig læge.
>
> --

Kunne du ikke få din Gud til i Jesu navn at heale din signaturseparator?
Der mangler et mellemrum efter --

--
Alex Bach Andersen, free-lance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed