3d prophet 4500
Fra : Søren

Dato : 27-02-02 16:49

hejsa ng

jeg har et 3d prophet 4500 som jeg gerne vil have til at yde noget mere, men
det er jo begrænset hvor meget det kan yde med den lille skod køler der
sidder på org. er der nogen der ved hvad for en jeg kan sætte på istedet og
evt pris??

Søren
_________________________________________ Søren Broby ICQ#:151759146 Current
ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142151759146 More
ways to contact me: http://wwp.icq.com/151759146

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-02-02 18:59

Søren wrote:

> [...]
> sidder på org. er der nogen der ved hvad for en jeg kan sætte på istedet og

http://www.hardwarepub.com/articles/kyro2oc/ er et fornuftigt sted at
starte også selvom en Blue Orb er en skod køler i mine øjne. De skal nok
ikke regne med mere end cirka 10% forbedring.

Jeg har selv clocket mit kort lidt op, men hvad der er meget sjovere er
at jeg har fået kortet til at køre højere opløsninger/refresh rates end
Hercules angiver er muligt (2048*1536 32 bit i 85 Hz er ikke så
dårligt - hehe)

Mvh

Bruno

Fra : Søren

Dato : 28-02-02 00:18

hejsa bruno

hvordan har du fået dit køre højere opløsninger??
bruger du 3dmark 2001?

p.s tak for hjælpen

mvh Søren

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-02-02 19:48

Søren wrote:

> hejsa bruno
>
> hvordan har du fået dit køre højere opløsninger??

Ved at angive/pille i Windows Registreringsdatabasen, på min
midlertidige hjemmeside kan du hente en INF-fil som klarer det hele.
Bemærk dog at filen passer til Windows 98 og min Sony F520 skærm, men
det skulle være ret nemt at bruge oplysningerne - kig blot i filen med
Notepad og kør så Regedit.

Mvh

Bruno

> bruger du 3dmark 2001?

Nope, det er et kedeligt spil

Jeg bruger som regel VillageMark hvis jeg skal lave en hurtig test eller
også en benchmark i Unreal Tournament, sidstnævnte giver mest mening da
det alligevel er det jeg spiller mest.

Mvh

Bruno

> p.s tak for hjælpen