Kommer for hutigt :(
Fra : (B)-PSYCH

Dato : 27-02-02 16:42

Hej Gruppe!

Jeg har et problem! Når jeg er i seng med en pige, kommer jeg tit ALT for
hurtigt! Det er helt vildt belastende at det ikke varer længere end det gør!
Min nye kæreste har indtil videre taget det ret pænt. Vi har begge kunnet
grine af det bagefter.... MEN! Hun bliver sq nok træt af det i længden! Hvad
kan jeg gøre for at holde længere? Sidste gang kæmpede jeg virkeligt for at
holde mig, men ligemeget hjalp det!

Jeg håber der er nogen der har et godt "trick" eller noget, for jeg vil sq
gerne kunne tilfredstille min dejlige tøs fuldt ud...

Fra : ClawZ

Dato : 27-02-02 21:42

hmm lyder lidt weird.. men det virkede for mig.. sådan at jeg blev bedre til
at holde mig.. min kæreste var også med på den.. det var nærmest hende der
tvang mig til det..

Men mit trick.. var.. at tænde for tv'et.. og finde det mest kedelige
program.. og virkelig leve sig ind i det program.. og glemme ALT om sex..
lyder dumt .. men det virker.. og "træner" dig til at holde i længden

ClawZ out...

Fra : Sking \(Crash Overri~

Dato : 27-02-02 21:52

> [...]
> program.. og virkelig leve sig ind i det program.. og glemme ALT om sex..
> lyder dumt .. men det virker.. og "træner" dig til at holde i længden

- næh- lyder som et turnoff

Fra : izeqb

Dato : 27-02-02 22:28

On Wed, 27 Feb 2002 21:51:48 +0100, "Sking \(Crash Override\)"
<i.crashed@mainframen.dk> wrote:

>- næh- lyder som et turnoff

lige præcis. Det er oxo det der er meningen.

Fra : Sking \(Crash Overri~

Dato : 27-02-02 23:01

> lige præcis. Det er oxo det der er meningen.

Lyder osse som et turnoff for pigen .

Fra : izeqb

Dato : 28-02-02 13:03

On Wed, 27 Feb 2002 23:01:03 +0100, "Sking \(Crash Override\)"
<i.crashed@mainframen.dk> wrote:

>Lyder osse som et turnoff for pigen .

Jeg har selv nogle gange problemet, det jeg plejer at gøre, virker på
samme måde som at tælle til 10 på tysk når man har stådreng, he he...

Altså tænke på noget andet i ½ minuts tid, så er man klar igen, og
pigen behøver jo ikke at vide noget.

Fra : Jie

Dato : 27-02-02 22:35

"ClawZ" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Men mit trick.. var.. at tænde for tv'et.. og finde det mest kedelige
> program.. og virkelig leve sig ind i det program.. og glemme ALT om sex..

Ehm...har jeg misforstået noget her?
Hvordan skulle man kunne glemme ALT om sex, hvis man er i fuld gang? Fatter
ikke lige pointen dér. Sorry!

Hvis jeg som pige havde en fyr, som lå og gloede ind i TV'et mens vi havde
sex...Tjah, så ville JEG glemme alt om sex lige med det samme. Det betegner
jeg virkelig, som et turnoff, men hjalp det for jer...så fint da. Tror bare
næppe det er ret mange, som vil finde dit "trick" særlig velegnende :)

Mit råd til (B)-PSYCH vil måske nærmere være, at holde lidt pauser ind i
mellem. Man kan sagtens hygge sig gevaldigt uden det er ensbetydende med, at
man skal "klø" på hele tiden :)

/Jie

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-02 23:02

Hej øh, det du nu underskriver dig med på et tidspunkt

> Jeg har et problem! Når jeg er i seng med en pige, kommer jeg tit ALT for
> hurtigt! Det er helt vildt belastende at det ikke varer længere end det
gør!

Kan du flere gange? Så få det overstået inden. Enten sammen med
pigen eller i enrum, så holder du længere.

> [...]
Hvad
> kan jeg gøre for at holde længere? Sidste gang kæmpede jeg virkeligt for

Der er jo også kondomer. De dæmper følsomheden. Lokaltbedøvende salve
er også en mulighed.

Ellers er der den klassiske stop-metode. Du bliver ved til du er ved
komme, og spænder din pc-muskel [1]. På samme måde, som du tisser og stopper
midt i det hele - samme muskel. Det gør du hver eneste gang i har samleje,
eller onanerer, en fem-ti gange. Derved trænes din pc-muskel og din
bækkenbund. I løbet af nogle måneder burde du kunne styre din ud-
løsning bedre.

> Jeg håber der er nogen der har et godt "trick" eller noget, for jeg vil sq
> gerne kunne tilfredstille min dejlige tøs fuldt ud...

Det kan du sagtens, alligevel ...

Med venlig *keep squeezin'* hilsen

[1] Pubococcygeal muscle, men det er der jo ingen, der kan huske - hence
pc-muskel.

Lidt tekniske fif:

http://www.improvingsex.com/articles/how.to/locating.your.pc.muscle.htm

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-02 23:08

> Hej øh, det du nu underskriver dig med på et tidspunkt

Og så glemte jeg det selv, DOH!! typisk.

Med venlig hilsen

Mark

Fra : (B)-PSYCH

Dato : 27-02-02 23:51

> [...]
>eller onanerer, en fem-ti gange. Derved trænes din pc-muskel og din
>bækkenbund. I løbet af nogle måneder burde du kunne styre din ud-

Jeg har prøvet det der... Hvert fald lidt! Når jeg onanerer, kan jeg nok
holde udløsningen tilbage ved at spænde pc-muskelen, men "lille Jonas"
bliver sgu lidt slatten alligevel... ligesom hvis jeg havde fået udløsning!
Hvad gør jeg galt? Skal jeg bare "træne" det endnu mere eller hva'?

Venlig Hilsen
[B]-PSYCH c",)

Fra : Filmer

Dato : 28-02-02 02:24

Fra : GearUP

Dato : 02-03-02 17:48

Hej og ny her

Hvad med hun lige kører den af eller sutter og du kommer og så venter 10min
og starter forfra!!!............Er du klar over at hvis du trykker på et
punkt mellem pungen og anus, får du orgasmen, men ingen udløsning, forstået
på den måde at der kommer ingen sæd......... Og du har energi til næste
omgang.

Men alle i kloge hoveder, hvad hvis tilfældet var modsat.......... pikken
står og ligemeget om den bliver suttet eller man boller i
timevis........ingen orgasme????? Hjælper jeg selv til, kommer den......
ellers ikke....... Hvordan kommer følsomheden tilbage, eller spænder jeg
ubevidst en muskel uden jeg er klar over det, synes selv problemet er
størrer end hvis man kommer for tidligt........

GearUP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-03-02 19:26

Sat, 2 Mar 2002 17:47:55 +0100, skrev "GearUP" <kili@sol.dk>:

>Hej og ny her

Velkommen til, håber du får fornøjelse og nogle gode debatter i
gruppen.

Når man svarer på et indlæg, er der nogle enkle spilleregler, man
bør overholde.

Herunder, at man svarer under det man citerer og nøjes med at
citere det man direkte svarer på, der er ingen grund til at
medsende hele det indlæg man svarer på.

Det er en god ide at starte med at læse
<http://www.usenet.dk/netikette/>, bl.a.
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henrik Andersen

Dato : 03-03-02 03:41

Prob. er vel ikke større end at du kan igen i løbet af en halv time eller
så??
Du ved sådan lidt omvendt Gentlemand, først dig, så hende...

Egentligt går jeg ind for 'Damen først', og SÅ en selv... Men kan det ikke
være anderledes...

Ellers tag en blæser en times tid inden du er sammen med din Kvinde

Jeg har det modsatte prob, jeg kan sgu næsten ikke komme med mindre den får
et par håndkante slag eller der omkring...

Det er både godt og ondt....

Henrik

Fra : R.O.

Dato : 08-03-02 17:54

"Henrik Andersen" <dk8008@NOT-hotmail.com> wrote in message

> Jeg har det modsatte prob, jeg kan sgu næsten ikke komme med mindre den
får
> et par håndkante slag eller der omkring...
>
> Det er både godt og ondt....

Hehe, sad lige og læste denne tråd igennem og så det du havde skrevet...kan
stadig huske alle de gange med min kæreste i starten hvor jeg bare _ikke_
kunne kommer ligemeget hvad fanden jeg så end gjorde (slagene hjalp heller
ikke). Der gik der nok flere uger lige indtil den dag hvor hun vendte
rumpetten op i hovedet på mig.....hehe så skete der sgu forandring! Jeg er
ret overbevist om en kvindes røv (specielt når den er lige så lækker som
dames) vækker en ur-refleks af en art . Den dag i dag svinger et samleje
for mit vedkommende imellem 20-45 min, men jeg prøver stadig gange (det er
dog sjældent nu) hvor det kan trække ud over en time med konstant
"bevægelse/action"...min dame er selvfølgelig glad for "behandlingen" og de
orgasmer den lange tid tillader hende at få, men fors**** man er træt efter
sådan en omgang. ... så ja, det er både godt og ondt.

/R.O.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 09-03-02 16:03

Jep du har ret, der er INTET som en Dames røv

Henrik

Fra : R.O.

Dato : 10-03-02 00:33

> Jep du har ret, der er INTET som en Dames røv

:@) (grymt grynt) <=> yeap yeap

/R.O.