Fredgård og IE
Fra : Tadeusz Mollin

Dato : 27-02-02 15:00

Jeg har lige sendt flg. til Fredgård på boa@fgroup.dk

I efterlyser kommentarer til jeres hjemmeside, http://www.fredgaard.dk
OK, her er min:

Det er helt ude i hampen at tvinge folk til at bruge en bestemt browser
for at kunne se siden. Det lugter langt væk af Farum og sponserpenge.
Næsten alle andre firmaer kan lave kompatible hjemmesider. Det er i
hvert fald ikke vejen til at få flere Mac-kunder.

Mvh
Tadeusz Mollin
Læsø

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-02-02 15:37

Tadeusz Mollin <post@tadeusz.dk> wrote:

> [...]
> Næsten alle andre firmaer kan lave kompatible hjemmesider. Det er i
> hvert fald ikke vejen til at få flere Mac-kunder.

Rettelse - de fleste web firmaer kan IKKE lave sites, som fungerer på
både Mac og PC i fx. Opera, IE samt Netscape.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Tadeusz Mollin

Dato : 27-02-02 17:46

In article <1f89sm9.1v8jequ1tihbwgN%jesper@gylling.net>, Jesper Haaber
Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> de fleste web firmaer kan IKKE lave sites, som fungerer på
> både Mac og PC i fx. Opera, IE samt Netscape.

Det er faktisk ved at være sjældent, jeg støder på problemer med min
Mozilla. Især ikke efter de nye Flash og Shockwave plugins. Sidst var
det http://www.e-boks.dk/, der heller ikke virker i IE (Classic).
------------
http://tadeusz.dk
icq: 9900340

Fra : Ulrich Oswald

Dato : 27-02-02 21:02

Tadeusz Mollin wrote:

> Det er faktisk ved at være sjældent, jeg støder på problemer med min
> Mozilla.

Enig.

Men (for dem som ikke har prøvet at "tjekke" Fredgårds site) de har et
browsertjek, og man kan slet ikke "komme på" hvis man har en "forkert"
browser.

---meeen det kunne sikkert lade sig gøre alligevel, for - som du siger,
Tadeusz - så knækker eksempelvis Mozilla de fleste koder.

/Ulrich

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 27-02-02 17:49

post@tadeusz.dk writes:
> [...]
>Næsten alle andre firmaer kan lave kompatible hjemmesider. Det er i
>hvert fald ikke vejen til at få flere Mac-kunder.

Jeg synes det er fedt at du har gjort det, Tak.

Hilsen Hanne

Fra : thomas tomcat

Dato : 27-02-02 20:52

d. 27/02/2002 17:48 skrev Hanne Hertzog på hanne@enterpol.dk i artiklen
fc.0073fb6b03e9855b3b9aca00f0779a3c.3e98562@net.dialog.dk:

> Jeg synes det er fedt at du har gjort det, Tak.

Det synes jeg også

tt