Everquest
Fra : Gichael

Dato : 27-02-02 13:14

Nu har jeg spillet Dark Age of Camelot Beta..

Hvad er forskellen på Everquest og DAoC?

Jeg har set Everquest til 99,- men der er vist også nogen andre versioner???

Fra : Gizmoduck

Dato : 28-02-02 11:32

On Wed, 27 Feb 2002 13:13:40 +0100, "Gichael" <gichael@hunters.dk>
wrote:

>Nu har jeg spillet Dark Age of Camelot Beta..
>

>Hvad er forskellen på Everquest og DAoC?
>
>Jeg har set Everquest til 99,- men der er vist også nogen andre versioner???

der er et par expansions til everquest...de er ikke nødvendige for at
spille med andre, men de giver flere classes etc.

så vidt jeg har forstået på folk der har spilelt begge dele så er DAoC
langt mere graffik-lir og langt mindre dybde, forstået på den måde at
der ser godt ud, men du skal nærmest bare følge rutinen "gå ud, slå
monster, gå videre, slå monster, lvl up, slå monster osv."

i Everquest kan du lave alt muligt andet(og stadig få xp)

jeg har ikke prøvet DAoC menn dette er hvad jeg har hørt fra en del
kilder efterhånden

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-02-02 18:27

On Thu, 28 Feb 2002 11:32:02 +0100,
Gizmoduck <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote:
> [...]
> der ser godt ud, men du skal nærmest bare følge rutinen "gå ud, slå
> monster, gå videre, slå monster, lvl up, slå monster osv."

Hvad er så den store forskel på disse online spil, og så
MUDs som er gratis, men ogå kan være ret store ?

Jeg spillede en del MUD omkring 1988-1992, oghar overvejet at
prøve igen, eller eventuelt en af de kommercielle som Everquest.

> Giz
>
> Remember:
> If at first you don't succeed...
> skydiving is not for you

Det er ikke alt der er lykkedes for mig første gang. Men min
erfaring med faldskærmsudspring er, at man ALTID lander. Og jeg
har prøvet det et par hundrede gange og lidt til.

--
Povl H. Pedersen - ALF#2 - D-482 - nospam@home.terminal.dk
Return e-mail is a spam tarpit.

Fra : Frost

Dato : 28-02-02 22:33

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> wrote in message

> Hvad er så den store forskel på disse online spil, og så
> MUDs som er gratis, men ogå kan være ret store ?

Hovedforskellen er nok, at der i disse spil er en grafisk 3D-brugerflade,
men da firmaet bag spillet også får penge for det, kan jeg forestille mig at
de er mere dedikerede til at opretholde kvaliteten af spillet gennem patches
osv. Som sagt bliver der også lavet deciderede udvidelser til spillene i ny
og næ. F.eks. har Everquest med "Shadows of Luclin" add-on'et fået en
beboelig måne, en ny race og klasse, plus en stærk grafisk overhaling.