Kan man bruge grossister ved IT support
Fra : Lars hult

Dato : 27-02-02 10:51

Hej

Da jeg er begyndt at hjælpe mindre virksomheder med IT support, undrer jeg
mig lidt over, hvad gør man i de tilfælde hvor man har behov for at skulle
købe noget hardware.

Kan man bruge grossister eller kræver det at man har en milliard omsætning.

Gode råd og vejledning modtages meget gerne.

mange hilsner fra
Lars

Fra : Brian Jensen

Dato : 27-02-02 11:27

"Lars hult" <lhu@codan.dk> wrote in message
> [...]
> købe noget hardware.
>
> Kan man bruge grossister eller kræver det at man har en milliard

Nogle grossister/Leverandører kræver at du skal købe for et bestemt beløb,
nogle kræver gebyrer ved køb under et vist beløb. og nogle kræver ikke
noget.
Samtidigt skal du være momsregistreret og godkendt af dem inden du
overhovedet kommer til at se priser hos dem.
> Gode råd og vejledning modtages meget gerne.

Prøv og søg på grossister på jubii.dk, og vælg derefter nogle ud , som du
kontakter telefonisk for at høre hvad de kræver af dig.

Brian Jensen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 27-02-02 15:53

"Lars hult" <lhu@codan.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man bruge grossister eller kræver det at man har en milliard
omsætning.

> Gode råd og vejledning modtages meget gerne.

Efterhånden er langt de fleste grossister/distributører i den situation at
alle forhandlere er velkomne. Det er dog et krav ved stort set alle at du
dels er momsregistreret og at det du køber er til videresalg.
Klik ind på www.crn.dk (Computer Reseller News) der er et søgefelt hvor du
kan taste producent navn ind på det hardware du søger og alle danske
distributører kommer frem.

Held og lykke

Jesper Nielsen
www.datordesign.dk

Fra : Lars Hult

Dato : 27-02-02 18:30

Hej begge to tak for svarene.

Jeg vil fluks gå igang med at kigge på udbudet

hilsen Lars