Farve på sigtekorn i CS.
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 27-02-02 09:07

JA, jeg kender adjust_crosshair men de farve er meget lyse. Er der
ikke en måde at man kan få eks sort sigtekorn på? Når jeg spiller
aztec kan jeg ofte ikke se mit sigtekorn, så en mørk farve ville være
rart.
Nogen, der har nogle tips og råd?

Fra : S3N80R

Dato : 27-02-02 09:28

On Wed, 27 Feb 2002 09:07:18 +0100, someone who claims to be Anders H.
Jørgensen <hede_usenet@hotmail.com> wrote:

> [...]
>ikke en måde at man kan få eks sort sigtekorn på? Når jeg spiller
>aztec kan jeg ofte ikke se mit sigtekorn, så en mørk farve ville være

Hejsa Anders H. Jørgensen,

I CS 1.3 kan du inde i <CONFIGURATION> vælge <ACTIVATE IN-GAME GUI> og
sætte den til <M>. Herefter kan du inde i spillet trykke <M, 1, 3> og
ændre farve på dit sigtekorn.

Du kan dog også vælge at downloade nye sigtekorn fra eks.
http://www.cssprites.cscentral.com/ .

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 27-02-02 10:54

On Wed, 27 Feb 2002 09:28:27 +0100, S3N80R <sen@webglobe.dk> wrote:

> [...]
>ændre farve på dit sigtekorn.
>
>Du kan dog også vælge at downloade nye sigtekorn fra eks.

Tak for hjælpen, Er det tilladt(eller rettere bliver man smidt af) at
ændre dette på boomtown?

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 27-02-02 13:33

Jeg har ændret lidt nu. Fandt en fed sprite på nettet, men uanset
hvad man gør virker det umuligt at ændre på andet end Aug zoomet ind.
Man kan med andre ord ikke ændre på standard zoomet, sådan virker det
i hvert fald.

Fra : S3N80R

Dato : 27-02-02 18:43

On Wed, 27 Feb 2002 13:33:13 +0100, someone who claims to be Anders H.
> [...]

>hvad man gør virker det umuligt at ændre på andet end Aug zoomet ind.
>Man kan med andre ord ikke ændre på standard zoomet, sådan virker det

Hejsa Anders H. Jørgensen,

Jeg tror faktisk at du har ret i, at det kun er snipernes
zoom-sigtekorn der kan ændres i 1.3 - jeg har også søgt uden at finde
noget.

Jeg kan huske at jeg for længe siden downloade en 'pack', hvori der
var nyt blod, sprites og ikke mindst sigtekorn men det kan være at
det er blevet fjernet nu?

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Reno Raines

Dato : 28-02-02 11:32

> [...]
> hvad man gør virker det umuligt at ændre på andet end Aug zoomet ind.
> Man kan med andre ord ikke ændre på standard zoomet, sådan virker det

Jeg har sprites til aug og SG-552. Send en mail hvis du er interesseret.

Fra : S3N80R

Dato : 28-02-02 12:01

On Thu, 28 Feb 2002 11:31:55 +0100, someone who claims to be "Reno
Raines" <reno@REMOVE.studentergaarden.dk> wrote:

>Jeg har sprites til aug og SG-552. Send en mail hvis du er interesseret.
>
>mvh

Hejsa Reno Raines,

Det har jeg også men jeg tror ikke der findes til 'standard' - altså
'ikke sniperne' !? - ved at der engang var men det er tilsyneladende
ændret samtidig med at der er muligt at ændre farverne på sigtekornet
i menuen ...

Med venlig hilsen
S3N80R