Kan det passe?
Fra : Klitgaard

Dato : 27-02-02 00:55

Hey.

Min bror købte for et halvt år siden en Nokia 8210 med Sonofon abb. Han
bruger Tiscali i stedet for Sonofon men betaler selvfølgelig stadig den
lille abb. afgift til Sonofon. 6 mdr. efter købet bliver hans Sim-kort
lukket. Han ringer til Tiscali som fortæller at Sonofon har "overtaget"
Sim-kortet overført det til Sonofonabb.

Han ringer så til Sonofon som siger det står i kontrakten og der ikke er
noget at gøre ved det.

Kan det virkelig passe? For mig lyder det helt groteskt....

--
....Klitgaard

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-02-02 02:16

> Kan det virkelig passe? For mig lyder det helt groteskt.

Som du beskriver det her;

Så nej, det kan _ikke_ passe.

Fra : Fischer

Dato : 27-02-02 06:47

> Min bror købte for et halvt år siden .....

Jeg synes din forklaring er lidt ufuldstændig.

Men hvis din bror ved købet har bedt om at få det eksisterende nummer
flyttet, så er din forklaring måske mulig.
Det mener han jo tilsyneladende ikke at have gjort, men hvis det står i
kontrakten ......

Men han kan jo bare flytte nummeret tilbage til Tiscali igen.

*Fischer