naturvarme - er det noget ?
Fra : Jens Holm

Dato : 27-02-02 01:05

Hej NG
Vi stå for at skulle skifte kedel på vores oliefyr, og nu er der jo det her
tilbud fra el-selskabet om installation af natuurvarme. Also noget med en
varmepumpe der angiveligt udvinder varme fra luften omkring huset. Det lyder
besnærende og der bliver også fremlagt nogle lovende tal. Men er der mon
nogen her der har nogen erfaringer de har lyst til at dele ud af ?
pfh tak Jens Holm

Fra : Torbenth

Dato : 27-02-02 01:18

Jens Holm skrev i meddelelsen
<3c7c1f57$0$10820$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hej NG

Klip
Men er der mon
>nogen her der har nogen erfaringer de har lyst til at dele ud af ?
>pfh tak Jens Holm

Du kan læse lidt om det her http://www.ak-indeklima.dk/ventilation.htm
Søgt på varmegenvinding www.google.com
Mvh.
Torben

Fra : GP

Dato : 27-02-02 12:58

Vi har haft sådan en svend kørende i 14 år og må vel siges at have
erfaringer, - mest gode. - Men nu om stunder er det vist i høj grad et
både-og med de elpriser vi har.

- Jeg kunne skrive en længere afhandling om fordele og ulemper, men er du
interesseret, er det faktisk nemmere at du ringer 9712 7839.

Mvh

Gunnar Pedersen

Fra : M@rk

Dato : 27-02-02 14:43

Wed, 27 Feb 2002 01:05:00 +0100, berigede "Jens Holm"
<hodi@post.tele.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Men er der mon
>nogen her der har nogen erfaringer de har lyst til at dele ud af ?

Vi har slukket for vores luft-til-vand varmepumpe - det fungerede ikke
for os

/Mark