Til alle der har en Ericsson T68
Fra : ::j::o::k::u::m::

Dato : 26-02-02 23:32

Hej gruppe
Jeg har selv en T68 og har lige set disse billeder...

http://www.aperfectaudience.com/t68i.html

Den ser jo 1000 gange federe ud!
De har lavet tasterne mere lækre og de har lavet bagsiden meget lækre.

Surt show

--
<><><>
~JS~

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-02-02 00:11

"::j::o::k::u::m::" <jokum_snusk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.aperfectaudience.com/t68i.html
>
> Den ser jo 1000 gange federe ud!

Det skal sørme ikke meget til at imponere dig....

> De har lavet tasterne mere lækre

Pga farven ?

>og de har lavet bagsiden meget lækre.

Hvordan det ?
Pga farven igen ?

> Surt show

Absolut ikke.

--
Mvh Henrik.

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-02-02 00:20

> Det skal sørme ikke meget til at imponere dig....

Jeg vil nu give Jokum ret. De har ikke ændret meget, men det er virkelig
pyntet på det. Lidt mere poppet. Måske derfor den er mere mig nu.

> Pga farven ?

Ja.

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-02-02 08:24

Nick Christensen <FJERN-DET-MED-STORTnick@crazyslagelse.dk> wrote in message

> Jeg vil nu give Jokum ret. De har ikke ændret meget, men det er virkelig
> pyntet på det. Lidt mere poppet. Måske derfor den er mere mig nu.

> Ja.

Godt jeg ikke vælger telefon udfra tasternes farve.

--
Mvh Henrik.

Fra : Nick Christensen

Dato : 27-02-02 16:05

??!

> Godt jeg ikke vælger telefon udfra tasternes farve.

Næh, det gør jeg nu heller ikke. Men nu svarede du heller ikke på det
hele. Jeg har hele tiden syntes godt om Ericsson T68's funktioner, blot
har designet ikke lige hvad det bedste synes jeg.

Det gør det nu.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Dumonde

Dato : 16-04-02 20:26

Jeg syntes også at i modellen har fået et lidt federe design. Det er bare
synd at de ikke har bibeholdt bagsiden på m modellen. Den var sådan lidt
gummi agtig så den ikke gled ned af et bord hvis man f.eks. siddder i et
tog. Hvorfor sker det altid for mig :)

/Dumonde

Fra : Kongen

Dato : 27-02-02 23:10

> Hej gruppe
> Jeg har selv en T68 og har lige set disse billeder...
>
> http://www.aperfectaudience.com/t68i.html

Kan den købes i DK og til hvad/hvor ??

--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Nick Christensen

Dato : 28-02-02 01:37

> Kan den købes i DK og til hvad/hvor ??

Ikke endnu. Der skulle komme info fra SonyEricsson på mandag d. 4/3.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 01-03-02 09:58

>Ikke endnu. Der skulle komme info fra SonyEricsson på mandag d. 4/3.

Ikke helt korrekt - tirsdag den 5. marts.

Og jeg syntes stadig min T68 er pænere.
Kan ikke lide den gril, de har lavet til øret - pænere på den gamle
T68.

Og så syntes jeg heller ikke den neonfarvede mintblå omkring displayet
er skide pæn.
Men måske den er pænere, når man holder den i hånden.

Der ingen officiel releasedate - den er den ike at finde på
sony-ericsson site - så slå koldt vand i blodet.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

mail: dr.ralph@removesol.dk