I stedet for sovs!
Fra : Lille mig

Dato : 26-02-02 23:40

Hejsa.

Står du og skal have en bøf med kartofler og egentlig synes du det er
temmelig tørt så har jeg fundet på en alletiders erstatning for sovsen.
Selvfølgelig er sovs jo bedst men det kan jo ikke hjælpe noget når nu
man gerne vil tabe sig.

Riv nogle æbler og gulerødder, kom ananas stykker i og en hel del saft fra
ananasen så det bliver godt snasket.
Det giver noget fugt til de tørre bøffer og kartofler og jeg synes det er
godt i stedet for sovsen når det nu engang er så pokkers forbudt med sovs
når man vil tabe sig

Her til aften lavede jeg en alletiders salat til frikadellerne. Jeg kom
kinakål, tomater, agurk, ananas, reven gulerod og kogte pastaskruer i samt
rosiner - GUF det smagte bare herligt! Spiste faktisk kun kartofler og salat
for det smagte så godt.

Kærlig hilsen Helle

Fra : Webwoman

Dato : 27-02-02 08:27

"Lille mig" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig er sovs jo bedst men det kan jo ikke hjælpe noget når nu
> man gerne vil tabe sig.

Jo det kan hjælpe med sovs, når man vil tabe sig. Der findes masser af gode,
velsmagende sovse, der ikke er fede - og sovsen kan i mange tilfælde være
det, der får flere grønsager til at glide ned. Desuden er en god sovs
prikken over.....

> Det giver noget fugt til de tørre bøffer og kartofler og jeg synes det er
> godt i stedet for sovsen når det nu engang er så pokkers forbudt med sovs
> når man vil tabe sig

Det er ikke pokkers forbudt *S*

Mvh. Lisbeth